#2 af Kirsten P (slettet)
hvem har rekorden???
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: hvem har rekorden???
i så fald har je tabt 16,3%. siden 1jan.05
12:74x 100=16,3
12:74x 100=16,3
18 år30. april 2006 kl. 23:24
skatterpatter (slettet)
hold da op
hold da op - det var meget! tillykke tillykke :)
18 år1. maj 2006 kl. 00:04
annap (slettet)
re: hold da op
Jeg er med 10,5% tabt siden 1. januar 2005. Hmmm.. god idé skatterpatter. Ikke dårligt, når man ser det fra den vinkel :-)
Anna
Anna
18 år3. maj 2006 kl. 18:35
Muldebeerg
re: re: hold da op
Hej Skatterpatter!
Ja, pt. er det i hvert fald ikke mig der løber med rekorden, men lidt har jo også ret, ikke sandt... Mit vægttab siden 5. marts 2006 er på 4,23%...Det er ikke overvældende, men er jo da alligevel meget pænt, ikke sandt...Nu gi'r jeg den en ordentlig skalle her den næste uges tid, så må vi se om det kan gi' lidt resultater.. ;o)
Knus Mulde
Ja, pt. er det i hvert fald ikke mig der løber med rekorden, men lidt har jo også ret, ikke sandt... Mit vægttab siden 5. marts 2006 er på 4,23%...Det er ikke overvældende, men er jo da alligevel meget pænt, ikke sandt...Nu gi'r jeg den en ordentlig skalle her den næste uges tid, så må vi se om det kan gi' lidt resultater.. ;o)
Knus Mulde
18 år3. maj 2006 kl. 22:31
Er der nogle af jer der har tabt jer virkelig meget? Kunne det ikke være sjovt at se, hvem der har rekorden? (og for at gøre det fair, så måle det %vis)
Jeg har ik været i gang længe, men har da tabt mig lidt...
Jeg kan blære mig med et vægttab på 5,3%.
Men i cm er det sted jeg har tabt mig mest %vis på taljen, der har jeg tabt mig hele 12,3%!
Dog er jeg sikker på, der er nogle af jer derude der virkelig har opnået store resultater! Så lad mig høre ad, er der nogle der kan slå mine tal??? ;)
(Hvis nogle sku være nysgerrige, har jeg taget mit vægt el. cm-tab, divideret det med min startvægt el. mål, og ganget det med 100 - for jeg mener da det er sådan man gør...(?) Altså - fx ved mig: 3,6kg : 67 * 100 = 5,3%)