Kunne lige bruge en lille smule mere info...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kunne lige bruge en lille smule mere info...
Noter på livet løs hvad jeg har spist og drukket, men kan ikke finde, hvor mange kcal jeg egentlig må få, når jeg gerne vil tabe mig. Er der nogen der har styr på det?????
14 år22. september 2010 kl. 18:38
re: Kunne lige bruge en lille smule mere info...
Hold musen på info og klik på oversigt. Derinde viser den hvor meget din krop har behov for samt hvor stort dit underskud skal være for at nå dit mål. På den måde sulter man ikke sig selv, men skal i stedet sørge for at forbrænde de ekstra kallorier
14 år22. september 2010 kl. 19:48
100000000000 mange gange tak for hjælpen :o)
14 år22. september 2010 kl. 22:39
Hehehe... Det var virkelig så lidt :o)
God arbejdslyst med vægttabet :o)
14 år23. september 2010 kl. 07:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });