#2 af bumlemus (slettet)
10 dage på stribe opnået.
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: 10 dage på stribe opnået.
Hej Kirsten.
Stort tillykke - det var flot.
Jeg er på slankedag nr. 3 - mandag gik en smule i vasken. Jeg taster også alt ind jeg spiser, så ja man kan nå at redde en del, hvis frokosten er lige kaloriefyldt nok.. Jeg er simpelthen vild med denne side. Der er ting, man spiser, som man ikke lige regner med er så kaloriefyldt, som det faktisk er..
Jeg holder også mine motionsdage. P.t. er det hver dag, og det har jeg holdt i en lang periode, med fri om søndagen. Jeg gør det egentlig ikke så meget for at tabe mig, men jeg kan mærke, at min krop har det godt med det og jeg har mere overskud og mit humør bliver også bedre. Og så har jeg en idé om, at mit hvilestofskifte bliver lidt højere.
Fortsat held og lykke.
Hilsen Lene
Stort tillykke - det var flot.
Jeg er på slankedag nr. 3 - mandag gik en smule i vasken. Jeg taster også alt ind jeg spiser, så ja man kan nå at redde en del, hvis frokosten er lige kaloriefyldt nok.. Jeg er simpelthen vild med denne side. Der er ting, man spiser, som man ikke lige regner med er så kaloriefyldt, som det faktisk er..
Jeg holder også mine motionsdage. P.t. er det hver dag, og det har jeg holdt i en lang periode, med fri om søndagen. Jeg gør det egentlig ikke så meget for at tabe mig, men jeg kan mærke, at min krop har det godt med det og jeg har mere overskud og mit humør bliver også bedre. Og så har jeg en idé om, at mit hvilestofskifte bliver lidt højere.
Fortsat held og lykke.
Hilsen Lene
18 år28. april 2006 kl. 11:59
Asta Elise (slettet)
Det var virkelig flot Kirsten! Jeg er så glad for at se, at ideen virker - selv om jeg ikke selv har kunnet overholde mine slankedage. Lige nu er det slankedag to på stribe.
Hilsen Asta Elise
Hilsen Asta Elise
18 år28. april 2006 kl. 12:00
Fifmikkel (slettet)
Hmm jeg er i gang med min første slankedag, synes det har været svært, men detskal nok lykkes engang.
Tillykke med de 10 dage og tillykke med det flotte vægttab!!
Tillykke med de 10 dage og tillykke med det flotte vægttab!!
18 år28. april 2006 kl. 13:44
beta (slettet)
Stort tillykke her fra. Flot klaret jeg var spændt på at læse hvordan det var gået dig.
Utroligt at du kunne gøre det,men så må du også have en meget fast tilrettelagt hverdag, ingen uventede gæster eller pludselig opstået komsammen med god mad og vin. Eller også har du en stærk karakter. Held og lykke.
Mvh beta
Utroligt at du kunne gøre det,men så må du også have en meget fast tilrettelagt hverdag, ingen uventede gæster eller pludselig opstået komsammen med god mad og vin. Eller også har du en stærk karakter. Held og lykke.
Mvh beta
18 år28. april 2006 kl. 14:02
skatterpatter (slettet)
re: re: 10 dage på stribe opnået.
hvor er det bare flot! jeg kan ik det der med at vente 10 dage føre jeg stiger på vægten. for min vægt står rimelig stille, så jeg ville simpelthen blive så nede hvis jeg spændt ventede 10 dage uden der skete noget. mit morgenritual består i at veje mig. for tiden ligger jeg og svinger på 63-64kg. hvis der står 64, skyder jeg det hurtigt ud af hovedet, og hvis der står 63 - gerne i bunden deraf, så bliver jeg glad. den dag der står 65, bliver jeg nok skræmt og tænker nærmere over hvorfor. den dag der står 62, bliver jeg lykkelig :) (og det håber jeg på der gør snart, for i morges stod der 63,2 og det er det laveste mens jeg har været i gang :(
jeg kan se på din profil at der er netop 10 dage igen til du vil nå dit foreløbige mål - det ku da være fantastisk om du næste gang du steg på vægten om de 10 dage så faktisk havde nået dit mål - så det vil jeg holde øje med! (hæhæ - så - nu er der lidt pres - måske det ku virke motiverende :) ) dog er jeg godt klar over, at når man er så godt et stykke nede i vægt som du er, så er 1,5kg på 10 dage meget!!! (jeg ligger jo selv og roder der i nærheden!)
HELD OG LYKKE!!! DU ER GODT NOK SEJ
jeg kan se på din profil at der er netop 10 dage igen til du vil nå dit foreløbige mål - det ku da være fantastisk om du næste gang du steg på vægten om de 10 dage så faktisk havde nået dit mål - så det vil jeg holde øje med! (hæhæ - så - nu er der lidt pres - måske det ku virke motiverende :) ) dog er jeg godt klar over, at når man er så godt et stykke nede i vægt som du er, så er 1,5kg på 10 dage meget!!! (jeg ligger jo selv og roder der i nærheden!)
HELD OG LYKKE!!! DU ER GODT NOK SEJ
18 år28. april 2006 kl. 15:18
Kirsten P (slettet)
re: re: re: 10 dage på stribe opnået.
det med mit mål , har jeg rettet til i dag, så det skal du ikke tage så nøje.
18 år28. april 2006 kl. 22:05
Muldebeerg
re: re: re: re: 10 dage på stribe opnået.
Hejsa Kirsten!
Super flot gået, jeg er spændt på at følge dig de næste 10 dage..Klø du bare på, sikke en standhaftighed du har dig...
Knus fra Muldebeerg
Super flot gået, jeg er spændt på at følge dig de næste 10 dage..Klø du bare på, sikke en standhaftighed du har dig...
Knus fra Muldebeerg
18 år2. maj 2006 kl. 00:47
Jeg har tabt 2½ kg, det var det jeg tog på omkring påske. Det er lang tid siden jeg har tabt så meget, men det har nok ikke siddet så fast.
Nu gælder det så de næste 10 dage, der forventer jeg nu ikke at tabe mig så meget, for de kg. har siddet der i mange år, det er nok 14 år siden jeg har været hernede på 61,5 kg. Dengang tabte jeg 18 kg og endte på 60, men denne gang vil jeg længere ned.
Hvordan går det med jer andre med slankedage på stribe? Arbejder iI på sagen eller har I opgivet.?