har bare ikke været alt for god den forgangende uge. kun -200 gram og det er jeg bare ikke tilfreds med. Er begyndt fra i dag at skrive dagbog over kost, motion og sindsstemning, og kan fortælle at jeg har været oppe på min nye stepmaskine. det var hårdt er i mega dårlig form. Skulle have været til Zumba i dag men det er aflyst :-(. havde virkelig glædet mig men sådan er det jo så bare. Knus Chiffi
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er begyndt fra i dag at skrive dagbog over kost, motion og sindsstemning, og kan fortælle at jeg har været oppe på min nye stepmaskine. det var hårdt er i mega dårlig form. Skulle have været til Zumba i dag men det er aflyst :-(. havde virkelig glædet mig men sådan er det jo så bare.
Knus Chiffi