Kur a la atkins

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kur a la atkins
jeg har læst en annonce inde på en hjemmeside a la e-bay, med nogle der sælger noget slankefis. jeg synes umiddelbart det lyder som lidt a la atkins-kuren, men kender ikke denne peræcist.. men er der nogle der har noget at sige til det? altså ku det være smart at gå på sådan en atkins-kur for at kick-starte et vægttab? og er der alle der følger en sådan kur der taber sig tror i? er der nogle af jer der har været på atkins-kure el. lignende for at kickstarte vægttab?

trendsales.dk
18 år27. april 2006 kl. 19:58
re: Kur a la atkins
Den rene Atkins kur er decideret ulækker: Køber du en burger så smid bollen og salaten ud og nøjes med bøffen - gerne med mayonaise. Man skal være meget glad for kød, for at holde af den slags mad.

Hvad med at låne Niels Ehlers Omega Metoden på biblioteket? Her er en dank kulhydratfattig kur, med fokus på sunde fedstoffer, fisk og grøntsager. Du kan læse lidt om det på vom.dk.

Hilsen Asta Elise
18 år28. april 2006 kl. 09:56
re: re: Kur a la atkins
siden hedder vist også omegametoden.dk
18 år28. april 2006 kl. 10:20
re: re: re: Kur a la atkins
jeg har godt på fornemmelsen at atkins ik lige er mig, da jeg ik spiser så meget kød! men tænkte bare - hvis man ku gøre et eller andet for at kick-starte et lille vægttab, så ku det vel nok lade sig gøre :)
men det lyder ellers lækrere med den der omega. elsker fisk og grøntsager - dsv også pasta og ris :) men vil helt sikkert tjekke siden ud, og se hvad det drejer sig om.
dog var det jeg ledte efter mest en kick-starter - jeg spiser allerede rimelig sundt, og har stort set skåret alt hvidt brød væk (hvilket ellers har været min store last!!!) det var faktisk madital det ligesom pointerede for mig, hvor kidt hvidt brød man ku spise, i forhold til så meget andet lækkert! det har jeg faktisk ik tænkt så meget over. men tror jeg har fået måske 2-300 g hvidt brød den sidste måned, selvom vi altid har det liggende i huset. hold da op - nu bliver jeg helt stolt :)
18 år28. april 2006 kl. 11:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });