#2 af honey18 (slettet)
Så har jeg taget det næste skridt.
Du læser en tråd i debat > vægttabhoney18 (slettet)
re: Så har jeg taget det næste skridt.
Jeg er også blevet helt bidt af Zumba. Det er super sjovt og man smiler hele vejen igennem det! Kosten kommer så snart du begynder at træne er jeg sikker på, for man gider jo ikke have trænet og så gå hjem og fylde sig med mad. Det har man faktisk slet ikke lyst til. For mit vedkommende har jeg i hvert fald super svært ved at spise efter træning, og skal næsten tvinge det i mig.. Held og lykke med vægttabet. Du skal nok klare det, hvis du vil det nok! :)
14 år17. september 2010 kl. 14:33
Lovely
re: Så har jeg taget det næste skridt.
He, he
Jeg er fuldstændig afhængig. Har 4 timers Zumba om ugen, og vil nu sætte det op til 5. Fra midt oktober til 6 timer om ugen. Jeg har altid bare dyrket motion af pligt - men det her... det er simpelthen værre end narko.
Zumba er livsglæde i koncentreret form!
Held og lykke med det hele. Jeg har også en tråd inde på
Jeg er fuldstændig afhængig. Har 4 timers Zumba om ugen, og vil nu sætte det op til 5. Fra midt oktober til 6 timer om ugen. Jeg har altid bare dyrket motion af pligt - men det her... det er simpelthen værre end narko.
Zumba er livsglæde i koncentreret form!
Held og lykke med det hele. Jeg har også en tråd inde på
14 år17. september 2010 kl. 17:47
Har ikke helt styr på kosten endnu men arbejder mig der hen ad så det skal nok komme.
Har overvejet at skrive den herinde i forummet så i også kan følge lidt med. starter med at skrive ned fra på mandag + jeg vil skrive hvad jeg laver af motion og evt min sindsstemning.
Hvordan går det ellers med jer andre herinde?
Knus Chiffi.