Hjælp - jeg er ny...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hjælp - jeg er ny...
Hej alle

Jeg har lige fundet denne site - og da jeg har bestemt mig for at starte på kur i morgen, tror jeg måske at denne site samtidig med kan hjælpe min motivation.
MEN - jeg kan ikke helt finde ud af hvordan den fungerer. Så vidt jeg kan forstå skal jeg skrive ind alt hvad jeg spiser og alt hvad jeg bevæger mig. Er det korrekt forstået?
Hvordan finder jeg nu alle de svar som jeg forhåbentlig får her :-) Er der nogen måde hvorpå jeg kan søge på mit bruger navn eller lignende?
Håber nogen kan hjælpe - jeg kan godt lige ideen med fælles opbakning.
18 år27. april 2006 kl. 14:15
re: Hjælp - jeg er ny...
Hej ny.
Jeg er også ny, kom ind for et par dage siden, og er derfor heller ikke helt sikker på om jeg nu gør det rigtig. Jeg har dog indtastet hvad jeg har spist under mad, og hvad jeg har dyrket af motion. Så det er rigtig at det er det du skal gøre, samt selvfølgelig din vægt skal ændres når du vejre dig. Jeg synes også det er rart med noget opbakning, så ved man, at man ikke er alene og kiloerne.
Håber det lykkes for dig. Held og lykke.
Ny Karen
18 år27. april 2006 kl. 14:25
re: Hjælp - jeg er ny...
Hej til jer begge og velkommen til.

Der er ikke nogen søgefunktion på dit brugernavn - lilled - men du kan under din profil vælge at få e-mail, når der er nye indlæg i de forskellige fora. Ellers må du selv holde øje.

Det er korrekt, at man kan skrive alt ind, man spiser på en dag, hvis man har lyst (jeg gør det). Med hensyn til motion, kan man også skrive alt ind. Jeg synes måske det er lidt besværligt og har i stedet angivet mit energi-niveau, som jeg tror nogenlunde passer.

Held og lykke med det hele.

Hilsen Lene
18 år27. april 2006 kl. 14:41
re: re: Hjælp - jeg er ny...
Jeg vil også sige velkommen til jer begge. Jeg skriver hver dag alt ind hvad jeg spiser. Selvfølgeig er der dage indimelem hvor det ikke kan lade sig gøre, men jeg er meget glad for siten.
Det er rigtig at for at få noget ud af det skal du skrie alt hvad du spiser ind. Jeg skriver motionen ind de dag jeg
motionere.

Held og lykke
18 år27. april 2006 kl. 17:15
re: re: re: Hjælp - jeg er ny...
Hej Begge 2!

Også et stort velkommen fra mig, jeg er sikker på I nok skal blive glade for dette site. -Jeg vil nok lige "fraråde" at sætte x i at få besked, når der kommer nye indlæg, for din mailbox bliver totalt overbefolket til tider...Til gengæld kan du kende de nye indlæg, når du logger på herinde. De har allesammen en lille kuvert ude i venstre side, hvis du ikke har læst dem, så det er jo meget smart. Der er en lille smule liv under de andre kategorier, men mest liv er der nu herinde under vægttab, det er der vist ingen tvivl om.

Rigtig god fornøjelse med Jeres kostomlægning og pøj pøj med det..

Knus fra Muldebeerg
18 år2. maj 2006 kl. 00:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });