Det umiddelbare råd er: hold ud!
Man taber sig (desværre) ikke kontinueligt og man kan endda i perioder tage på, trods man umiddelbart gør alt det rigtige:
Og nu er jeg måske lidt ond:
Har du "kun" været på kun i et par uger, tabt eet kilo og er gået i stå, så er der en vis mulighed for at du skal skrue lidt mere ned for kalorieindtaget og/eller op for motionen.
I starten tømmer man sine glucogendepoter som også binder væske og først derfra kommer det "rigtige" fedttab. Det kunne lidt ligne at dit kalorieunderskud er lige i underkanten til rigtigt at batte noget.
Er det muligt at fjerne "næsten" fra spiser næsten kun sund mad, er det en løsning og ellers prøv at spise lidt mindre. Umiddelbart synes jeg nemlig at det er lidt tidligt i processen, du er gået i stå.
Men igen: hold fast - det skal nok komme.
P.S. at træne hårdt hver dag er ikke optimalt da kroppen ikke får tid til at restituere sig. Få hellere en eller to hviledage om ugen end at brænde lyset i begge ender. Hvis det med motionen er lige så nyt som kuren, så ville jeg gå op på tre hviledage pr. uge.
#2 af gtfh (slettet)
vejer 63 kilo, men vil gerne ned på 57. begynder og give lidt op fordi der ikke sker noget. for synes det er kedeligt og være på kur, da jeg har en god appetit.
så spør lidt om gode råd hos jer