en uge er gået + min resultattråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab

en uge er gået + min resultattråd..
Hejsa alle sammen... :O)
Ja, havde egentlig bestemt mig for, at følge den populær 10-dags-vejning, men kunne bare ikke stoppe mig selv her til morgen...
Startede sidste torsdag og sørme også, om der ikke er røget 3,5 kg, muligvis meget vand, men dette gælder også i kampen, indtil videre...

Nøj det føles godt...

Mange torsdagsknus til alle...
18 år27. april 2006 kl. 10:08
re: en uge er gået + min resultattråd..
Tillykke med dit flotte vægttab - godt gået.
18 år27. april 2006 kl. 10:45
re: re: en uge er gået + min resultattråd..
Hej Hermeshouse

Hvor er det flot! Du er kommet rigtig godt fra start! Som du selv nævner, er det meste sikkert vand, for man kan vist nok højst tabe 300g om dagen?? (Der er sikkert nogle som er klogere end mig på det her..)

Mit råd vil være at holde dig fra vægten de næste dage. Så slipper du for at opleve vægten svinge som en yoyo. Vent hellere ti dage hvor du lever sundt, for så har du tabt dig igen.

Hvorfor vente med vægten? Fordi forventningens glæde er en del af drivkraften ved et vægttab. Når du forventer noget positivt, frigives der et lykkebringende hormon - dopamin - som vil bære dig igennem de afsavn, som kostændringer medfører, indtil de er etableret som nye gode vaner.

Hilsen Asta Elise
18 år27. april 2006 kl. 10:58
re: re: re: en uge er gået + min resultattråd..
Hejsa Bumlemus og Asta Elise.. :O)

Takker for de søde ord, det hjælper også på humøret...

ja, inderst inde, ved jeg godt, at jeg skal holde mig fra vægten, men det råber altså på mig hele tiden, det er ufattelig, at man kan gå hen og blive sådan en Vægt-junki, bare fordi man er på kur... :O)

Ja, jeg regner også med, at det er mest vand, men vægten er gået ned og jeg har tabt mig 4,5 cm om maven, så lidt er der røget af og en bonus er, at jeg har altdrig haft sådan en energi og dejligt humør hele tiden, humørsvingningerne er også forsvundet (næsten) men jeg tror bare, at min krop er glad for at få noget at spise igen, da jeg desværre ikke kan mærke sult, særligt godt...

denne her dag, kan bare ikke gå galt... :O)
18 år27. april 2006 kl. 11:25
re: re: re: re: en uge er gået + min resultattråd..
Hold da op. det er godt gået. Der er ikke noget der er mere fremmede for motivationen end når man kan se resultat.
18 år27. april 2006 kl. 12:22
re: re: re: re: re: en uge er gået + min resultattråd..
Hej Hermeshouse!

Hvor har du fået en super flot start på din kostomlægning..STORT tillykke med det ;o) Klø du bare på, så skal resultaterne nok fortsætte, men på et tidspunkt bliver det jo nok i lidt mindre omfang..ha ha ha..Men lidt har skam også ret, ikke sandt..

Pøj pøj med det, jeg glæder mig til at følge dig..

Knus fra Muldebeerg og velkommen hertil ;o)
18 år2. maj 2006 kl. 00:36
en ny uge er gået = uge 3
thi hi.. har vejet mig igen i dag og har et vægttab på 1,80 kg, så det går stille og roligt den rigtige vej, skulle lige finde min hverdag igen og det er uden nogen savn overhovedet... :O)
18 år11. maj 2006 kl. 07:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });