Vil så gerne bare tage mig sammen meeeeen.......

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vil så gerne bare tage mig sammen meeeeen.......
hvorfor er det så svært det er jo bare snak om ændringer i ens kostvanerr og begynde at dyrke motion.
har lavet en kostplan og motionsplan og vil prøve at tage en uge af gangen. vil hoppe på vægten hver mandag morgen og så se om det ikke kan motivere mig lidt mere og måske jeg bedre kan overskue det.
er der nogen der vil være med til at lave en mandagsvejning sammen med mig?
knus Chiffi
14 år12. september 2010 kl. 15:22
re: Vil så gerne bare tage mig sammen meeeeen.......
Ja jeg kender det godt... men nu skal det igen være for mig.... jeg kunne lige holde lidt øje med dig og du med mig???

Jeg taster alt ind og så håber jeg jeg kan overholde ca 1200 kacl... en uges tid....

jeg vejer mig i morgen men ved jeg er på de ca 88 kg... mit første mål er at komme på 80 til 1. december....

Held og lykke....
14 år12. september 2010 kl. 15:30
vi har en aftale
14 år12. september 2010 kl. 15:42
Jeg vil også gerne være med :D
14 år12. september 2010 kl. 20:54
Hej - mit delmål er ligeledes 80 kg. til midt december - så vi kan følges et stykke :-)
Jeg har valgt at tælle kalorier - og har købt mig et step-bræt. Jeg har tillige aftalt med mig selv - en dag om måneden, hvor jeg må spise det jeg har lyst - og ikke tælle. Og den var 11. sept. - så er det 2. okt - og 7. nov. - og dagene er valgt med omhu - fordi der er store fester. - Øvrige invitation må jeg tænke - så jeg stadig holder mine kcal 1200 pr. dag.

God vind - og på gensyn.
14 år12. september 2010 kl. 21:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...