Sidste vinter havde jeg gennem min kostvejleder til en tusse pr. måned en ganske fin sparringspartner til at holde mig til ilden. De gode kostråd fik jeg selvfølgelig også men det var nu mest de første 4-5 uger - det næste halve år, var det mest det mentale i det.
Kunne du selv bruge en til at holde dig i ørerne en eller to gange om ugen på mail, kan du overveje om du vil lege med.
Jeg falder lidt udenfor ved at være af hankøn. Er som sagt ramt af noget overspisningeshalløj som jeg kæmper mod; dels fordi jeg bliver fyret fra arbejde hvis jeg bliver ramt af de sædvanlige livsstilssygdomme og dels bruger jeg så lang tid på cyklen at jeg ikke vil se resultatet af træningsindsatsen forsvinde i at skulle slæbe rundt på al for meget overvægt. Jeg er en kende talnørdet og vejer mig hver dag og tæller kalorier så tit det er muligt (har dog ikke min køkkenvægt med ude, men kan godt have den med på familiebesøg). Jeg lærte sidste år at cykeltræningen ikke kører optimalt på kalorieunderskud, så satser på at vægttabet skal nås inden nytår - muligvis med noget genopretning efter julens fejltrin.
Kunne det friste, så skriv et par ord om din tilgang til vægt og motion og så må vi tage den derfra. Er der andre der har lyst til en makker, kan I selvfølgelig bruge tråden til at byde ind også selvom jeg ikke er den rigtige.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Kunne du selv bruge en til at holde dig i ørerne en eller to gange om ugen på mail, kan du overveje om du vil lege med.
Jeg falder lidt udenfor ved at være af hankøn.
Er som sagt ramt af noget overspisningeshalløj som jeg kæmper mod; dels fordi jeg bliver fyret fra arbejde hvis jeg bliver ramt af de sædvanlige livsstilssygdomme og dels bruger jeg så lang tid på cyklen at jeg ikke vil se resultatet af træningsindsatsen forsvinde i at skulle slæbe rundt på al for meget overvægt.
Jeg er en kende talnørdet og vejer mig hver dag og tæller kalorier så tit det er muligt (har dog ikke min køkkenvægt med ude, men kan godt have den med på familiebesøg).
Jeg lærte sidste år at cykeltræningen ikke kører optimalt på kalorieunderskud, så satser på at vægttabet skal nås inden nytår - muligvis med noget genopretning efter julens fejltrin.
Kunne det friste, så skriv et par ord om din tilgang til vægt og motion og så må vi tage den derfra. Er der andre der har lyst til en makker, kan I selvfølgelig bruge tråden til at byde ind også selvom jeg ikke er den rigtige.