#2 af Asta Elise (slettet)
Mandagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: Mandagsvejning
Tillykke med det fine vægttab. Det er flot at du kunne klare festerne uden uheld - og lave mad til så mange.
Hilsen Asta Elise
Hilsen Asta Elise
18 år25. april 2006 kl. 19:25
Kirsten P (slettet)
re: re: Mandagsvejning
tillykke med dit vægttab, Det var flot du kunne holde festdagen uden at falde i
Nu læste jeg lige i en anden tråd, at du ikke kunne holde din slankedag nr. 1. Det tror da pokker med det program du har haft i week-enden. Du må være træt. Når jeg er træt er det sværere for mig at være standhaftig.
Nu læste jeg lige i en anden tråd, at du ikke kunne holde din slankedag nr. 1. Det tror da pokker med det program du har haft i week-enden. Du må være træt. Når jeg er træt er det sværere for mig at være standhaftig.
18 år26. april 2006 kl. 11:44
Jeg har læst om Jer, der holder slankedage i træk, og synes det er alletiders idé, men skulle lige veje mig i dag, og har tabt 700 g. på en uge. Det er ok og det går hele tiden den rigtige vej. I weekenden har vi fejret vores store datter, der er blevet 18. Fest både lørdag og søndag, men nej jeg faldt ikke i, tværtimod har jeg næsten intet spist. Har heldigvis fået min appetit tilbage i dag. Jeg tror, jeg mistede appetitten af at lave mad. Jeg lavede mad til 60 mennesker lørdag og 25 om søndagen, så de næste par dage, står menuen på rester af forskellige salater og godt groft brød. Så i dag vil jeg kalde min slankedag nr. 1.
Hilsen Lene