#2 af Asta Elise (slettet)
slankedag 7
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: slankedag 7
Hej Kirsten
Jeg er også fristet af det nupo. Jeg synes Per Brændegaard Mikkelsen argumenterer virkelig godt for produktet. Jeg var især forundret over at et vægttab med nupo holder bedre end en et vægttab med en almindelig slankekur. Måske er det fordi nupo kræver standhaftighed - ligesom det kræver standhaftighed at fastholde et vægttab.
Menn - nupo er ikke en mulighed for mig. Vi har en stor familie som samles om spisebordet mange gange om dagen. Selv når jeg er holdt op med at amme, vil det aldrig gå at sidde og fedte med noget pulvermad ved bordet.
Hilsen Asta Elise
Jeg er også fristet af det nupo. Jeg synes Per Brændegaard Mikkelsen argumenterer virkelig godt for produktet. Jeg var især forundret over at et vægttab med nupo holder bedre end en et vægttab med en almindelig slankekur. Måske er det fordi nupo kræver standhaftighed - ligesom det kræver standhaftighed at fastholde et vægttab.
Menn - nupo er ikke en mulighed for mig. Vi har en stor familie som samles om spisebordet mange gange om dagen. Selv når jeg er holdt op med at amme, vil det aldrig gå at sidde og fedte med noget pulvermad ved bordet.
Hilsen Asta Elise
18 år24. april 2006 kl. 13:40
Fifmikkel (slettet)
Synes det er super flot!! Vejer du dig så når du har haft 10 slankedage i træk eller hvordan var det nu?
Er det noget jeg må efterligne lidt?
Synes nemlig det er svært og tænker at det måske ville være en super måde at gøre det på.
ja det gælder jo om at hente inspiration hvor man kan *s*
Knus
Er det noget jeg må efterligne lidt?
Synes nemlig det er svært og tænker at det måske ville være en super måde at gøre det på.
ja det gælder jo om at hente inspiration hvor man kan *s*
Knus
18 år24. april 2006 kl. 15:58
Kirsten P (slettet)
re: re: slankedag 7
til fifmikkel
Du er det slet ikke min ide, men en jeg har stjålent fra Asta Elise så du kan ligeså godt efterligne den som jeg kan.
Ideen er at jeg skal have 10 slankedage på stribe før jeg må veje mig og hvis jeg falder i startes der forfra med tællingen.
Du er det slet ikke min ide, men en jeg har stjålent fra Asta Elise så du kan ligeså godt efterligne den som jeg kan.
Ideen er at jeg skal have 10 slankedage på stribe før jeg må veje mig og hvis jeg falder i startes der forfra med tællingen.
18 år24. april 2006 kl. 23:31
bruger slettet
Omkring Nupo...
Jeg blev også fristet til det, så jeg købte noget,men uha, det bryder jeg mig godt nok ikke om!!!
Jeg blev også fristet til det, så jeg købte noget,men uha, det bryder jeg mig godt nok ikke om!!!
18 år25. april 2006 kl. 13:55
Det er på en måde befriende at ikke veje sig hver dag, alligevel falder mine øjne på pladsen hvor den stod når jeg kommer ud på badeværelset.
Nu ved jeg så ikke om jeg har tabt det jeg tog på omkring påske, men igen i dag var der en der i motionscenteret sagde at jeg blev ved med at tabe mig, og der var en mand, der ikke havde været i motionscenter om formiddagen siden før jul , der støttede op om det hun sagde. Desværre synes jeg at vægten bare går op og ned omkring det samme kilo, men den motion jeg laver må jeg få dem til at se anderledes ud.
Al den skriveri omkring nupo, har gjort at jeg overvejer, måske at tage nogle enkelt dage med det. Jeg kunne jo gøre det de dage jeg har aftenvagt og ikke spiser sammen med min mand. På den anden side tror jeg mere på en alm. sund livstil, men for at kickstarte vægttabet lidt måske. Ja I kan nok læse at jeg ikke er færdig med at overveje det.