Forkert antal kalorier?
Du læser en tråd i debat > vægttabcbf71
re: Forkert antal kalorier?
Hej KlaraSofie
Jeg har oplevet det samme. Men tit er det fordi, at jeg ikke lige kan finde det specifikke produkt, som jeg har spist... Mærke osv - der kan jo være stor forskel.
Når der er kcal-angivelse på en vare, som jeg ikke kan få til at passe med antal kcal, så justerer jeg mængden, indtil det passer ca med kcal. Jeg ved godt, at det så ikke passer med mængde af diverse ting, men for mig gælder det også om at få regnet kcal ud, og hvor meget jeg har forbrændt, og hvor meget jeg har spist...
Jeg ved ikke, om du kan bruge dette, men det er i hvert fald, hvad jeg plejer at gøre...
Held og lykke med dit vægttab! :-)
Jeg har oplevet det samme. Men tit er det fordi, at jeg ikke lige kan finde det specifikke produkt, som jeg har spist... Mærke osv - der kan jo være stor forskel.
Når der er kcal-angivelse på en vare, som jeg ikke kan få til at passe med antal kcal, så justerer jeg mængden, indtil det passer ca med kcal. Jeg ved godt, at det så ikke passer med mængde af diverse ting, men for mig gælder det også om at få regnet kcal ud, og hvor meget jeg har forbrændt, og hvor meget jeg har spist...
Jeg ved ikke, om du kan bruge dette, men det er i hvert fald, hvad jeg plejer at gøre...
Held og lykke med dit vægttab! :-)
14 år3. september 2010 kl. 21:08
TrawtorRocker (slettet)
Jeg bruger muligheden for at indtaste egne varer for at få det helt præcist, hvis jeg ikke kan finde det spedifikke mærke på listen.
Der er nemlig stor forskel på mærkerne!
Der er nemlig stor forskel på mærkerne!
14 år3. september 2010 kl. 21:18
KlaraSofia (slettet)
Tak for hjælpen (begge to)
Jeg har lige fundet ud af hvordan man taster sine egne ting ind, så det gør jeg nu :-)
Jeg har lige fundet ud af hvordan man taster sine egne ting ind, så det gør jeg nu :-)
14 år4. september 2010 kl. 11:39
Er der andre der har prøvet det samme, eller gør jeg noget galt når jeg prøver at beregne det selv?