har du mere end 15 kg for meget og vil være med til en fælles kamp om at få kiloen væk???
Du læser en tråd i debat > vægttabLovely
re: har du mere end 15 kg for meget og vil være med til en fælles kamp om at få kiloen væk???
Hej med dig...
Der er jo et forum der er specielt for dem, der har mere end 10 kg, der skal smides.
Der finder du rigtig mange ligestillede. Personligt startede jeg med at skulle smide 15 kg - og har nu smidt de 6 i løbet af den sidste måned. Jeg får rigtig god support inde i 10+ forummet.
Det er rigtigt, at det er nemmere, når man bakser med den samme mængde overvægt. Det kan godt være lidt surt at se, at andre "bare" skal smide et par kg...når man selv føler sig som en hval.
Til gengæld kan det også være lidt demotiverende for dem, der ikke skal tabe så meget, at se de kæmpe ugentlige vægttab de lidt større præsterer.
Under alle omstændigheder - velkommen her - det er en super, super side.
Lovely
Der er jo et forum der er specielt for dem, der har mere end 10 kg, der skal smides.
Der finder du rigtig mange ligestillede. Personligt startede jeg med at skulle smide 15 kg - og har nu smidt de 6 i løbet af den sidste måned. Jeg får rigtig god support inde i 10+ forummet.
Det er rigtigt, at det er nemmere, når man bakser med den samme mængde overvægt. Det kan godt være lidt surt at se, at andre "bare" skal smide et par kg...når man selv føler sig som en hval.
Til gengæld kan det også være lidt demotiverende for dem, der ikke skal tabe så meget, at se de kæmpe ugentlige vægttab de lidt større præsterer.
Under alle omstændigheder - velkommen her - det er en super, super side.
Lovely
14 år31. august 2010 kl. 10:14
xxm (slettet)
re: har du mere end 15 kg for meget og vil være med til en fælles kamp om at få kiloen væk???
okay ja det kan jeg se...... så flytter jeg mit indlæg til 10+
14 år31. august 2010 kl. 22:48
Jeg er ny her på Madital og vil gerne starte et fælles skab for os som har mere end 15 kg. for meget på side benene, jeg kommer fra Hillerød i nordsjælland alle er velkommende i fællesskabet det kunne dog være rart hvis vi kunne danne nogle grupper hvor vi evt. kune mødes en gang i mellem.
mvh. Tine