Yes, har nået mit mål på 5 kg - på 4 uger

Du læser en tråd i debat > vægttab

Yes, har nået mit mål på 5 kg - på 4 uger
Har nået mit første mål en uge før tid - dejlig sejr!

Jeg vil gerne tabe 2 kg til, stille og roligt, men kan det passe at den vægt jeg er på nu, er min idealvægt - altså findes der en personlig idealvægt? For jeg kan ligge rigtig længe på dette kg tal, uden at tage på, men så snart jeg taber mig mere, ryger vægten altid op på det samme tal igen.

Hvis der er sådan, er det også ok - så er det vel min krop der mener at det er sundest for mig med den vægt, selvom jeg gerne ville lægge 2 kg under.
Det jeg gerne ville tabe, sidder mest på maven, efter mine graviditeter, og det skulle jo ikke være så sundt med fedt omkring maven for kvinder.

Er der andre der har oplevet deres "idealvægt" - på godt og skidt?
14 år31. august 2010 kl. 08:50
re: Yes, har nået mit mål på 5 kg - på 4 uger
Allerførst: Stort tillykke med at nå dit mål! Det er vildt flot :o)
Din idealvægt beregnes jo i princippet ud fra din højde. Man siger, at den ideelle BMI er 22, så du kan jo kigge på dit BMI tal og se om du ligger i gruppen "normal".
14 år31. august 2010 kl. 10:39
re: Yes, har nået mit mål på 5 kg - på 4 uger
Tak for lykønskningen!
Har lige tjekket mit BMI - det ligger på 21,97, så det kan jo næsten ikke komme nærmere 22. Så er der nok en naturlig grund til at det nærmest er umuligt at holde en vægt under det.
Tak for tippet...
14 år31. august 2010 kl. 12:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });