#2 af bruger slettet
Konkurrence :D
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Konkurrence :D
Hej Line, jeg vil meget gerne være med, jeg er 177 høj og vejer 79,5 kg. Jeg vil meget gerne ned under de 70, men det her kunne måske være en meget god måde at kickstarte på. Lige pt. er jeg gået i gang med at følge Lene hansson's bog sund og slank på 8 uger. Hvad er dine mål ?
14 år28. august 2010 kl. 13:15
1234Trine (slettet)
Hej,
Den vil jeg da også meget gerne være med på.
Mvh Trine
Den vil jeg da også meget gerne være med på.
Mvh Trine
14 år28. august 2010 kl. 17:51
bruger slettet
Godt at høre, jeg vejer 62 men vil bare gern lige under de 60, måske 58 eller 57 kilo. Jeg har bare brug for støtte fra andre. Men jeg er heller ikke så høj
14 år28. august 2010 kl. 18:01
bruger slettet
Lyder som en god ide. Jeg er med. Startvægt 59
14 år30. august 2010 kl. 09:52
TrawtorRocker (slettet)
Hejsa.
Som konkurrencemenneske er jeg jo nødt til også at være med her :o)
Jeg har tænkt lidt på, hvorfor folk ikke bruger deres BMI i forhold til målsætning... Så er det jo nemmere at måle i forhold til andre selvom vi alle er så forskellige i højden.
BMI fortæller jo også direkte om det mål man har sat sig er for lav en vægt - ingen grund til at ryge i kategorien undervægtig.
Mit mål er en BMI på 22, hvilket svarer til, at jeg skal ned på 59,2. Det betyder (fra jeg startede) et vægttab på 11,5 kg.
Jeg er nu på 69,9, så mangler "kun" 10,7 kg :o)
Er total med på konkurrencen.
Vægt i dag: 69,9
God kamp :o)
Som konkurrencemenneske er jeg jo nødt til også at være med her :o)
Jeg har tænkt lidt på, hvorfor folk ikke bruger deres BMI i forhold til målsætning... Så er det jo nemmere at måle i forhold til andre selvom vi alle er så forskellige i højden.
BMI fortæller jo også direkte om det mål man har sat sig er for lav en vægt - ingen grund til at ryge i kategorien undervægtig.
Mit mål er en BMI på 22, hvilket svarer til, at jeg skal ned på 59,2. Det betyder (fra jeg startede) et vægttab på 11,5 kg.
Jeg er nu på 69,9, så mangler "kun" 10,7 kg :o)
Er total med på konkurrencen.
Vægt i dag: 69,9
God kamp :o)
14 år30. august 2010 kl. 10:14
bruger slettet
Min bmi er 25
14 år30. august 2010 kl. 12:07
scwicky
Hejsa
ja jeg vil også gerne melde mig på banen i denne konkurrence for at se om det kan holde mig fra søde sager, for hvis jeg kan det, så ryger vægten bare derned ad, det har jeg fundet ud af, for jeg er meget aktiv i forvejen med dans eller spinning næsten hver dag så det er de dumme aftener med slik der skal stoppes!
startvægt: 67,4
mål: 59,9
held og lykke til jer andre :)
ja jeg vil også gerne melde mig på banen i denne konkurrence for at se om det kan holde mig fra søde sager, for hvis jeg kan det, så ryger vægten bare derned ad, det har jeg fundet ud af, for jeg er meget aktiv i forvejen med dans eller spinning næsten hver dag så det er de dumme aftener med slik der skal stoppes!
startvægt: 67,4
mål: 59,9
held og lykke til jer andre :)
14 år30. august 2010 kl. 12:11
bruger slettet
Ja, ja.....lad mig da bare springe på også ;-)
Satser ikke på det vilde, for min BMI er gået i normal-området, så det går ikke så stærkt........men lidt har jo også ret :-)
Vægt i dag: 66,6 kg
Drømmevægt: 59,9 kg
Satser ikke på det vilde, for min BMI er gået i normal-området, så det går ikke så stærkt........men lidt har jo også ret :-)
Vægt i dag: 66,6 kg
Drømmevægt: 59,9 kg
14 år30. august 2010 kl. 12:13
TrawtorRocker (slettet)
Så røg min BMI op på 26,2 igen. Havde meget inaktiv søndag og i dag har jeg heller ikke kunnet træne pga. en skade. Så 0,5 kg på igen, men tager ravanche i morgen :o) Så I skal ikke hvile på laurbærene
14 år30. august 2010 kl. 20:01
Og jeg tænkte på om i vil være med til at se hvem der kan tabe sig mest inden fredag den 17. september. Så vi kan støtte hinanden og give tips og ideér, jeg starter fra i morgen.
MVH. Line