Det hjalp

Du læser en tråd i debat > vægttab

Det hjalp
hej med jer

Ja det hjalp faktisk at få skrevet herinde at jeg trængte til et gevaldigt spark bagi for at komme igang igen... og så hjalp det rigtig meget at læse jeres svar. Vægten træder jeg ikke op på før på mandag. Men da jeg tog 2,2 kg på i påsken har jeg lige en hel del der skal tabes igen inden mit delmål nr. 2 er nået, men det er også ok, jeg satser de næste par dage på at få den sunde vane ind igen. Det må være min prioritet i stedet for vægttab for et stykke tid.
Men jeg tog mig i alle fald sammen i går eftermiddags og fik gået tur og lavet fiskefrikadeller med masser af broccoli til til aftensmad.
Forstår ikke hvorfor vi ik spiser mere broccoli end vi gør da det er både min og Alexanders (min 3 årige søn) yndlingsspise. Vi kan simpelthen gnave os igennem en hulens masse af det *g*
Og her til morgen har jeg stadig holdt den sunde linie.
Det er super dejligt o humøret er ved at være oppe igen, samt mit overskud til at være mor på fuldtid.
Jeg tror simpelthen mit overskud til alle de ting har været i bund fordi jeg har været ked af det over at jeg faldt i, og ked af det over alle de usunde ting der røg ind, og jo mere ked jeg blev jo mere usundt røg der ind.
Men nu er jeg glad i hvert fald *s*
Knuser
18 år21. april 2006 kl. 12:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });