#2 af Kirsten P (slettet)
"Motionsskallen" denne uge til nu.
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: "Motionsskallen" denne uge til nu.
Min motionsplan holder også. Var dog lige ved at droppe noget af det da jeg var i motionscenteret, men så synes jeg ikke jeg vil skrive det herinde, så jeg holdt ud.
18 år21. april 2006 kl. 18:30
Muldebeerg
re: re: "Motionsskallen" denne uge til nu.
Hej med Jer!
Ja, jeg er lige lidt forsinket og fik slet ikke skrevet noget i sidste uge, eller forrige uge for den sags skyld..So so sorry, når nu det var mig der satte skallen igang..Men så vidt jeg husker, gik alt det med motionen også fint for mig..Jeg tager dog en skalle mere i denne uge, både på kosten og motionen........Det er tiltrængt efter 2 ugers ferie og weekendens 2 konfirmationer..
Knus fra Mulde
Ja, jeg er lige lidt forsinket og fik slet ikke skrevet noget i sidste uge, eller forrige uge for den sags skyld..So so sorry, når nu det var mig der satte skallen igang..Men så vidt jeg husker, gik alt det med motionen også fint for mig..Jeg tager dog en skalle mere i denne uge, både på kosten og motionen........Det er tiltrængt efter 2 ugers ferie og weekendens 2 konfirmationer..
Knus fra Mulde
18 år1. maj 2006 kl. 23:33
Jeg har overholdt mit motionsprogram uden fridage i denne uge.. Tager nok lidt tid på cyklen i week-enden.. Jeg synes ikke rigtig min vægt flytter sig på trods af kalorieunderskud hele ugen, men det er ved denne tid på min cyklus, og der kan jeg godt samle 2-3 kg. væske, så det går nok. Håber det er gået godt for Jer andre ;-)
Hilsen bumlemus