Hvordan lægger man en note ind i vægtskemaet???

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan lægger man en note ind i vægtskemaet???
Jeg har undret mig over, at man kan "klikke" på de røde cirkler i vægtdiagrammet, der markerer ens vægt for den pågældende dag. Når man klikker, står der, at der ikke er nogen notater for dagen. Spørgsmålet er: HVOR på hjemmesiden skal jeg så lede, for at kunne skrive disse notater?? Jeg kan ikke finde det :-(
Jeg ville jo netop synes, at det med at skrive en lille notits til hver dag ville være genialt, fordi man jo så har mulighed for at forstå, hvorfor vægten har gået op og ned...eks haft gæster, menstruation, trænet rigtigt og længe, etc. etc.. Det er nemlig, som jeg tror Asta Elise påpegede, fuldstændigt ulogisk at regne med, at vægten går ned dagen efter god træning, og op dagen efter udskejelserne. Når det kommer til min daglige vægt, ser udsvingene nemlig ud til at ske lidt forsinket i forhold til hvad jeg laver...Hvis man i stedet kunne skrive en kort note til hver dag, kunne man måske begynde at se et mønster, som jeg i hvert fald godt kunne tænke mig at forstå!
vh anine
18 år21. april 2006 kl. 08:48
re: Hvordan lægger man en note ind i vægtskemaet???
Hej Anine, -jeg kan desværre ikke hjælpe dig lige pt. Men vil da prøve at aflure skemaet og se om jeg kan finde stedet..Så skal jeg nok vende tilbage, hvis ikke der er andre der har givet dig et svar..

Kh Muldebeerg
18 år1. maj 2006 kl. 23:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });