#2 af skatterpatter (slettet)
butterfly tingester
Du læser en tråd i debat > vægttabskatterpatter (slettet)
re: butterfly tingester
jeg ved, at min storebrors kæreste har gået til sådan noget "professionelt" butterfly-påsætning, og det hjalp i hvert fald. rigtig meget!! selvfølgelig taber man sig ik kg-mæssigt, da den opbygger muskler, så det skal du være forberedt på... men det er vel heller ik det vigtigste - det er vel vigtigere at kroppen bliver pænere, og så pyt med hvad badevægten siger.
men jeg er faktisk nysgerrig efter at vide om de kommer til at virke på dig, hvis det er sådan nogle "tv-shop"-nogle!?? så det må du gerne melde tilbage om når den tid kommer. (du vil jo nok skulle bruge dem i et stykke tid før de virker - hvis de virker..)
mvh mette
men jeg er faktisk nysgerrig efter at vide om de kommer til at virke på dig, hvis det er sådan nogle "tv-shop"-nogle!?? så det må du gerne melde tilbage om når den tid kommer. (du vil jo nok skulle bruge dem i et stykke tid før de virker - hvis de virker..)
mvh mette
18 år21. april 2006 kl. 03:43
bruger slettet
re: re: butterfly tingester
jeg købte dem faktisk i føtex for 80 kr :D
Og ja,jeg skal nok melde tilbage...
Og ja,jeg skal nok melde tilbage...
18 år21. april 2006 kl. 17:19
Muldebeerg
re: re: re: butterfly tingester
Nu ved jeg ikke lige helt hvad de her butterfly tingester er, men hvis I ser I Form' s nyeste nr. har de lavet en test af forskellige "flad-mave-produkter" og sammenlignet dem med kost-træning, pilates osv....Det er selvfølgelig ikke en videnskabelig test, men faktisk meget sigende alligevel..Og den viser nok det vi alle sammen ved, man bliver nødt til at kæmpe for sagen, man kan ikke komme helt sovende til en flad mave..
Bare lige en sidebemærkning, håber det er ok miss.
Kh Mulde
Bare lige en sidebemærkning, håber det er ok miss.
Kh Mulde
18 år1. maj 2006 kl. 23:30
Altså.jeg kunne sagtens mærke at mine mavemuskler trak sig sammen;lissom når man laver mavebøjninger...Er det smart at bruge sådan nogle tingester til at få tydelige mavemuskler og virker de????