En Hjertelig Tak!... '^L^,

Du læser en tråd i debat > vægttab

En Hjertelig Tak!... '^L^,
Hello Allesammen,

jeg vil gerne have lov til at sige, at det har vaeret en af de mest positive oplevelser her hos Madital at faa saa mange fantastiske og opmuntrende ord fra Jer, mine med-medlemmer, da jeg for to uger siden posterede en "Appel" om support fordi jeg havde besluttet at forsoege at holde op med at ryge og samtidigt fortsaette med mit vaegt-tab! ... Jeg ved ikke hvor almindeligt det er for andre at opleve saadan en varm og imoedekommende reaktion, men personligt er det virkeligt sjaeldent!! ... for at vaere aerlig tror jeg ikke jeg har oplevet det foer overhovedet, ^^ ... Men det er i hvert fald noget jeg aldrig kommer til at glemme, det er helt sikkert!

Derfor er det heller ikke rart for mig at maatte fortalle, at det lykkedes ikke for mig at holde op med at ryge i denne omgang! ... Faktisk fik jeg en periode med daglig binging some varede i over en uge med det resultat, at jeg tog mere end 4 kilo paa, og altsaa vejede det samme som jeg gjorde for halvanden maaned siden. Det har taget mig naesten to uger at komme ned paa de 73. kg som jeg vejede da min binge-fest startede.

Det var noget af et mareridt, fordi det er lige netop saadan en art total tab af kontrol og selv-destuktivitet, som jeg har frygtet allermest. Det er jo det, man altid hoerer: At bingers (mennesker med BED) tager paa og taber sig i en uendelighed, men at de altid tager mere paa for hver gang ("yo-yo cycle"). Og jeg var da ogsaa hunderaed for at ikke vaere i stand til at vende boelgen (stoppe sne-skredet, saa at sige).
Men heldigvis er det lykkedes mig!

Jeg var for skamfuld til at logge ind igen, saa laenge mit resultat var vaerre end da jeg startede med ryge-stop-&-vaegttab planen. og det er aarsagen til at der er gaaet saa lang tid. - Det var aldrig min mening bare at blive vaek, men ... hvordan skal jeg forklare det ... Jeres stoette betoed for meget for mig til at jeg ville logge ind i den forfatning. Jeg haaber, I forstaar.

Jeg har copy/pasted alle Jeres posts i min Dagbog, saa jeg ved jeg har dem naar jeg faar styrke til at goere planen til virkelighed.

Endnu engang: Hjertelig Tak til Jer Alle! ... '^L^,

Venligste Hilsener, Ywon.
14 år23. august 2010 kl. 21:32
re: En Hjertelig Tak!... '^L^,
Hej Ywon.

Jeg ved hvor svært det er at holde op med at ryge.

Jeg kan godt forstå du syntes det er svært også begge dele på en gang. Men du skal ikke skamme dig.
Du har jo prøvet, og det skal nok lykkes for dig :)

Go' vind Annefie.
14 år24. august 2010 kl. 06:17
re: En Hjertelig Tak!... '^L^,
@Annefie,

Tak for de venlige ord.

Jeg haaber du har ret, og tror egentlig ogsaa nok at det skal lykkes mig. Jeg har bare indset at det ikke bliver lige nu. Der er for mange andre ting, som forstyrrer og optager mig, saa jeg ikke kan fokusere nok paa det.

Men det er svaert ikke at skamme mig. Jeg har det virkeligt daarligt med at jeg ikke kunne goere det bedre, selv med saa megen stoette!

VH Ywon.
14 år24. august 2010 kl. 15:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });