#2 af Asta Elise (slettet)
spark mig, spark mig!!
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: spark mig, spark mig!!
Hej Fifmikkel
Vi er jo lidt i samme båd os to - så her er et par gode råd:
Tre ting giver sukkersult:
1 - Tørst
2 - Træthed
3 - Sukker
1 - Husker du at drikke 2½ liter væske dagligt?
2 - Er du træt, så vælg hvile frem for motion - når du har noget at vælge imellem
3 - Start på en frisk hver morgen og tag en sund time ad gangen indtil den sunde rytme indfinder sig igen.
Driller badevægten dig - så ignorer den. Lige nu skal du kun koncentrere dig om din livsstil.
Hilsen Asta Elise
Vi er jo lidt i samme båd os to - så her er et par gode råd:
Tre ting giver sukkersult:
1 - Tørst
2 - Træthed
3 - Sukker
1 - Husker du at drikke 2½ liter væske dagligt?
2 - Er du træt, så vælg hvile frem for motion - når du har noget at vælge imellem
3 - Start på en frisk hver morgen og tag en sund time ad gangen indtil den sunde rytme indfinder sig igen.
Driller badevægten dig - så ignorer den. Lige nu skal du kun koncentrere dig om din livsstil.
Hilsen Asta Elise
18 år20. april 2006 kl. 13:56
Frk L (slettet)
re: spark mig, spark mig!!
Hej Fifimikkel.
Jeg ville bare sige vi er flere i "spark mig"-båden...
Jeg tog mig endelig sammen til at hoppe på vægten i morges, og selvom jeg her levet sundt de sidste 4 dage, vejer jeg stadig 2 kg mere end jeg gjorde lige før påske :(
Men, som Asta Elise siger, må vi koncentrere os om at leve sundt, og ikke fokusere så meget på vægten, eller det, at man falder i engang imellem.
Jeg føler mig simpelthen så dum nu. Jeg var så glad og stolt før påsken. Men lige netop denne her følelse vil jeg prøve at huske næste gang jeg skal noget andet, end mine faste rammer og hverdag.
Held og lykke til med motivationen og vægtabet.
Knus Anja
Jeg ville bare sige vi er flere i "spark mig"-båden...
Jeg tog mig endelig sammen til at hoppe på vægten i morges, og selvom jeg her levet sundt de sidste 4 dage, vejer jeg stadig 2 kg mere end jeg gjorde lige før påske :(
Men, som Asta Elise siger, må vi koncentrere os om at leve sundt, og ikke fokusere så meget på vægten, eller det, at man falder i engang imellem.
Jeg føler mig simpelthen så dum nu. Jeg var så glad og stolt før påsken. Men lige netop denne her følelse vil jeg prøve at huske næste gang jeg skal noget andet, end mine faste rammer og hverdag.
Held og lykke til med motivationen og vægtabet.
Knus Anja
18 år20. april 2006 kl. 16:43
Frk L (slettet)
re: re: spark mig, spark mig!!
Ok, jeg var hvis lidt for optimistisk.
Har lige spist et stykke rugbrød med et spejlæg. (kl. er 2120) Simpelthen for åndsvagt, især når jeg ved hvor fedende det er, at spise efter kl. 18.. Har også spist for mange mandler i dag, da jeg simpelthen synes de er så lækre. Det er som om jeg bare ikke KAN få nok mad ned. Selvom det ikke er junkfood, så feder det jo alligevel.
Forstår slet ikke mig selv nogle gange. Altså jeg forstår ikke hvorfor jeg føler jeg er nødt til at spise... Nå, håber det går bedre med jer andre.
Må hellere læse Asta Elises råd endnu engang, og starte på en frisk i morgen. Knus Anja
Har lige spist et stykke rugbrød med et spejlæg. (kl. er 2120) Simpelthen for åndsvagt, især når jeg ved hvor fedende det er, at spise efter kl. 18.. Har også spist for mange mandler i dag, da jeg simpelthen synes de er så lækre. Det er som om jeg bare ikke KAN få nok mad ned. Selvom det ikke er junkfood, så feder det jo alligevel.
Forstår slet ikke mig selv nogle gange. Altså jeg forstår ikke hvorfor jeg føler jeg er nødt til at spise... Nå, håber det går bedre med jer andre.
Må hellere læse Asta Elises råd endnu engang, og starte på en frisk i morgen. Knus Anja
18 år20. april 2006 kl. 21:26
Synes slet ikke jeg kan finde motivation og overskud til at tænke over hvad jeg spiser, hvornår jeg spiser, motion osv...
Har levet rigtig usundt hele påsken og også de her dage efter hvilket selvfølgelig, helt uundgåeligt har resulteret i en vægtstigning :o( Øv men jeg ved jo godt jeg selv er skyld i det. '
Synes bare det der med at have 2 små børn ( 3 år og en på 4 mdr) og en mand der er hjemmefra i 14-15 timer om dagen er helt uoverskueligt når det gælder projekt vægttab!!
Nå, spark mig lige og tak fordi jeg må læsse af!
Knus