Øv dage

Du læser en tråd i debat > vægttab

Øv dage
Syntes egentlig at jeg har ret godt styr på den mad jeg spiser, hvad, hvor meget osv. og så er der bare de dage i perioder, hvor jeg er fuldstændig ligeglad med det, spiser og drikker præcis alt det, som jeg godt ved ikke er hverken sundt eller nærende.. For bagefter at tænke: Hvor pokker kom det fra. ikke at jeg har dårlig samvittighed over det, men det er møg irriterende, for syntes det tager så lang tid, inden sukkertrangen igen er ude af kroppen..
14 år22. august 2010 kl. 20:14
re: Øv dage
Man bliver jo nødt til at finde en måde, der passer til en selv. Jeg tillader mig nogle få amok-dage om ugen, men spiser så MEGET sundt resten af ugen. Nogle vil foreslå lidt-men-godt, men det fungerer altså ikke for mig. Jeg prøver at accepterer, at jeg ikke kan sidde med et stykke mørk chokolade om aftenen men derimod skal havde lov til at æde en gang imellem. Du bliver bare nødt til at gøre op med dig selv om en enkelt fri-dag opvejer et par dages sugar-craving:)
14 år22. august 2010 kl. 23:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });