#2 af Asta Elise (slettet)
Torsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabAsta Elise (slettet)
re: Torsdagsvejning
Jeg tæller slankedage i træk for tiden, så mit indput til torsdagsvejningen er tre slankedage på stribe - hvis jeg klarer dagen i dag. Jeg vejer mig først ved ti slankedage på stribe.
Hilsen Asta Elise
Hilsen Asta Elise
18 år20. april 2006 kl. 10:06
bruger slettet
re: Torsdagsvejning
God idé med det her torsdagsvejning. Jeg vil fremover tilslutte det gode initiativ. Det er lige hvad jeg har brug for, så jeg ikke føler jeg sidder med det hele selv og at der er andre der følger med i min udvikling.
Jeg vejer i dag 69,9, hvilket er fint da jeg lige har været to uger i New York. Har spist som jeg havde lyst, uden at gå amok og så har vi gået hele manhattan rundt, så det kompenserede nok for mit indtag
Jeg vejer i dag 69,9, hvilket er fint da jeg lige har været to uger i New York. Har spist som jeg havde lyst, uden at gå amok og så har vi gået hele manhattan rundt, så det kompenserede nok for mit indtag
18 år20. april 2006 kl. 11:31
Kirsten P (slettet)
re: re: Torsdagsvejning
Heller ikke ingen torsdagsvejning fra mig, da jeg er faldet for Asta Elise ide med at have 10 slankedage på tribe, inden det er vejedag.
18 år20. april 2006 kl. 18:33
Min vægt i dag siger 65,1 kg. Det går bare ikke for tiden - min vægt holder sig mellem65 og 66 kg. Heldigvis stiger den ikke, men den falder heller ikke noget nævneværdigt.
Måske skyldes det, at jeg står foran en konfirmation og min tid til motion er lav - og motivationen er det nok også pt.
Hilsen
Baby