Motion - hvor meget?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Motion - hvor meget?
Er der nogen der ved hvad faktor man helst skal lande på efter man har indtastet motion?
14 år20. august 2010 kl. 20:15
re: Motion - hvor meget?
1,6, det står i højre kolonne hvad ens ideal er :-)
14 år20. august 2010 kl. 21:31
men selvfølgelig gerne mere!! så hvis man nu gerne vil tabe sig på engod måde så spiser man så mange kalorier som ens krop har behov for - se hvad der står i højre kolonne - og motionerer sig til et godt overskud!

og det er faktisk slet ikke så svært endda at komme derop, hvor det giver til et fint overskud!
god motionslyst!
14 år21. august 2010 kl. 08:44
Tak for det begge to, der står 1,7 ved mig. Jeg er kommet rigtigt godt i gang med motionen de sidste par måneder. Jeg går til spinning 1-2 gange pr. uge og styrketræning 1-2 gange pr. uge og pilates en gang om ugen. Men i dag har jeg f.eks. slet ikke lavet noget og derfor ikke tastet noget ind. Alligevel står der 1,71 - er der noget jeg gør forkert?
14 år22. august 2010 kl. 19:51
Det lyder som om de aktivitetsniveau står til meget højt inde på din profil. Det er ret vigtigt at have styr på - for ellers lader madital dig jo spise alt for mange kalorier (:
14 år22. august 2010 kl. 21:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });