#2 af bumlemus (slettet)
jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hej miss.
Tillykke med det.. Lyder som om du når det, du har sat dig for til 14. maj, men på sigt lyder din livsstil altså desideret usund - sorry - du driver volddrift på din krop.. Så når du er blevet gift, så overvej en ny SUND livsstil med sunde kostvaner og motion med måde.
Lykke til.
Hilsen bumlemus
Tillykke med det.. Lyder som om du når det, du har sat dig for til 14. maj, men på sigt lyder din livsstil altså desideret usund - sorry - du driver volddrift på din krop.. Så når du er blevet gift, så overvej en ny SUND livsstil med sunde kostvaner og motion med måde.
Lykke til.
Hilsen bumlemus
18 år19. april 2006 kl. 18:50
Asta Elise (slettet)
re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hej Miss
Tillykke med dit vægttab - man bliver så glad når vægten går nedad. Nu har du et langt træk foran dig - 24 dage på nupo pulver. Hold ud!
Hvis du spiser sundt efter nupo kuren, har du mulighed for at holde fast i vægttabet. De handler om at droppe de tomme kalorier i maden og spise varieret. Men lige nu behøver du ikke tænke en masse på sund mad - så længe du kan klare at leve af pulveret alene.
Hilsen Asta Elise
Tillykke med dit vægttab - man bliver så glad når vægten går nedad. Nu har du et langt træk foran dig - 24 dage på nupo pulver. Hold ud!
Hvis du spiser sundt efter nupo kuren, har du mulighed for at holde fast i vægttabet. De handler om at droppe de tomme kalorier i maden og spise varieret. Men lige nu behøver du ikke tænke en masse på sund mad - så længe du kan klare at leve af pulveret alene.
Hilsen Asta Elise
18 år20. april 2006 kl. 10:02
bruger slettet
re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
takker..jeg har lige tabt mig 400g siden igår,så vægten er gået 1,5kg ned siden mandags....j har ikke drukket nupo idag,spist lidt kornflakes,håber jeg stadig har tabt mig imorgen
18 år20. april 2006 kl. 16:23
Asta Elise (slettet)
re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jeg tror, du hjælper dig selv bedst ved at være regelmæssig med det nupo pulver. Hvis du pludselig får ustyrlig spisetrang, kan det skyldes, at du ikke holder fast ved de seks portioner om dagen.
Nupo er en genvej til vægttab , men det hjælper ikke, hvis man alligevel bare spiser cornflakes.
Hilsen Asta Elise
Nupo er en genvej til vægttab , men det hjælper ikke, hvis man alligevel bare spiser cornflakes.
Hilsen Asta Elise
18 år20. april 2006 kl. 16:42
bruger slettet
re: re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
seriøst,jeg kan ikke drikke 6 portioner om dagen..jeg drak 2 igår og var ved at brække mig...det er for meget,,så vil jeg hellere lade vær md at spise moget overhovedet..
mn ja,jeg må vist hellere holde mig til det så det vil jeg drikke imorgen
mn ja,jeg må vist hellere holde mig til det så det vil jeg drikke imorgen
18 år20. april 2006 kl. 21:05
Asta Elise (slettet)
re: re: re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jeg har smagt nupo pulveret - og jeg forstår godt, at det kaldes den barske kur. Hvis du er fast besluttet på at holde ud med nupo, skulle du prøve at finde startpakken. Der kan du smage alle varianterne, og se om nogle af de andre shakes eller supper er mindre kvalmende.
Forresten - kvalmen skyldes vel ikke graviditet? ;-) Graviditet og skrappe slankekure går nemlig slet ikke sammen!
Hilsen Asta Elise
Forresten - kvalmen skyldes vel ikke graviditet? ;-) Graviditet og skrappe slankekure går nemlig slet ikke sammen!
Hilsen Asta Elise
18 år21. april 2006 kl. 11:36
bruger slettet
re: re: re: re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jeg ved ikke rigtig hvad jeg mener om Nupo..idag drak jeg det og jeg kunne faktisk godt lide det...
Jeg har taget på siden igår hvor jeg spiste cornflakes,2tal øv...
Jeg har taget på siden igår hvor jeg spiste cornflakes,2tal øv...
18 år21. april 2006 kl. 17:22
skatterpatter (slettet)
re: re: re: re: re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hej miss
mht dine cornflakes. du tager jo ikke på fra dag til dag. altså det du spiser kommer jo ud igen :) fedtet sætter sig først efter en uge. så med mindre du spiser flere kg cornflakes tager du jo ik på fra den ene dag til den anden? du skriver du ik spiser så meget, specielt vel ik nu hvor du er på nupo - men hvad spiser du sådan ca på en dag? for hvis ik du spiser mere end et par håndfulde cornflakes, og så derudover lever at nupo og te, jamen så kan jeg simpelthen ik se hvordan det er muligt at du skulle tage på! (for så vil jeg da holde op med at spise cornflakes ;) )
mht dine cornflakes. du tager jo ikke på fra dag til dag. altså det du spiser kommer jo ud igen :) fedtet sætter sig først efter en uge. så med mindre du spiser flere kg cornflakes tager du jo ik på fra den ene dag til den anden? du skriver du ik spiser så meget, specielt vel ik nu hvor du er på nupo - men hvad spiser du sådan ca på en dag? for hvis ik du spiser mere end et par håndfulde cornflakes, og så derudover lever at nupo og te, jamen så kan jeg simpelthen ik se hvordan det er muligt at du skulle tage på! (for så vil jeg da holde op med at spise cornflakes ;) )
18 år22. april 2006 kl. 20:29
bruger slettet
re: re: re: re: re: re: re: re: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
se i går og idag har jeg spist ialt vel omkring 600g cornflakes og jeg ved at jeg har taget på..sidste w-end skete det samme og da havde jeg taget 2kg på i løbet af w-enden...
Problemet er at det ikke kommer ud hver dag,da jeg har problemer med mit system..
Jeg er 2tal depri,ved at jeg har taget på..det går helt i den forkerte retning..jeg ved ikke hvad jeg ska stille op???Der er 25 dage og jeg har endnu ikke tabt mig,men derimod taget på..Jeg dør!!!!!!!!!!!!!!!!
Problemet er at det ikke kommer ud hver dag,da jeg har problemer med mit system..
Jeg er 2tal depri,ved at jeg har taget på..det går helt i den forkerte retning..jeg ved ikke hvad jeg ska stille op???Der er 25 dage og jeg har endnu ikke tabt mig,men derimod taget på..Jeg dør!!!!!!!!!!!!!!!!
18 år23. april 2006 kl. 16:49
Ja,jeg er glad,har tabt mig 1,1kg på 2 dage så ville lige dele min glæde med jer andre