"Ny" her..

Du læser en tråd i debat > vægttab

"Ny" her..
Hejsa!

Ja, så melder jeg mig lige på banen her hos Jer. Har tidligere været herinde, men kan se det vist var i 2006, så det er jo lidt tid siden. ;o)
Jeg kan se, at siden er ændret siden da, men min profil er her da endnu, så det er ikke så tosset..
Anyway! Jeg er her selvfølgelig for at tabe nogle kilo, her i starten gerne 5 kg, som gerne skulle ende med lidt flere kg. i det sidste ende.
Håber jeg kan finde lidt støtte og opbakning herinde, for motivationen er endnu ikke helt i top. -Jeg er sygemeldt efter en knæoperation og træner det jeg nu engang kan, så lidt motion bliver det til..
Mange hilsner fra Mulde
14 år17. august 2010 kl. 20:26
re: "Ny" her..
Hej med dig og velkommen tilbage. Jeg kan godt genkende dit navn, fra en af mine tidligere omgange her på siden. Jeg bruger den kun sådan i perioder, når vedligeholdelsen af den opnåede målvægt kikser. Er i øjeblikket med på tråden, hvor vi prøver at tabe mest muligt på 10 dage - den hedder vist "skal vi hjælpe hinanden..." du kunne jo hoppe på der :-)
14 år17. august 2010 kl. 20:47
Velkommen og pøj pøj med dit mål.

Berit.
14 år18. august 2010 kl. 05:29
Hej Muldebeerg
Jeg kan også godt huske dig :O)
Bruger nu Lone`s side her til vægtvedligehold ;-)
lise
14 år19. august 2010 kl. 06:07
Hej Flittiglise!

Dig kan jeg skam også godt huske ;o) Sejt at du "kun" skal bruge siden til vægtvedligehold, -ja også dig Jennifer.. -hhhmmm...gad vide hvornår jeg kommer til DET punkt... ;o(
Jeg har godt set det der med at tabe mest på 10 dage, men jeg tror lige jeg hopper på det en senere omgang. -Jeg regner med at starte i fitnesscenter (med det jeg nu kan/må med knæet) her i september. Så det bliver lige til den tid...

Tak for Jeres hilsner..

KH Mulde
14 år21. august 2010 kl. 15:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });