to på stribe

Du læser en tråd i debat > vægttab

to på stribe
Nu er jeg nået slankedag to på stribe. Kiggede lidt på badevægten her til morgen, men gik ikke op på de.. Det er helt befriende ikke at vide om jeg har tabt mig eller taget på siden i går.

Jeg har måtte revidere lidt i min kostplan. Jeg har brug for lidt sødt og festligt midt på eftermiddagen, hvis planen skal være realistisk. Kostplanen står i min profil.

Hilsen Asta Elise
18 år19. april 2006 kl. 11:03
re: to på stribe
Jeg har taget din ide til mig og gemt vægten i en kommodeskuffe. Af en eller anden fjollet grund synes jeg at det er sværere at få den op derfra end fra et skab. Jeg kører så ligesom dig på anden slankedag. Jeg tror det virker på mig fordi jeg netop er en af dem der absolut skal veje mig hver dag. Nu får vi se

Nu kan vi se hvem af os der først falder i og skal begynde forfra.
18 år19. april 2006 kl. 12:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });