Jeg er noget beklemt ved at skrive om dette, og er ikke helt sikker paa at det er rigtigt af mig at goere. Men det betyder saa meget, at jeg har besluttet at tage chancen...
Jeg har brug for lidt stoette, og har skrevet et indlaeg om det i min Dagbog. Jeg er for flov til at gentage det her, men vil saette uendelig pris paa om I ville gide tage et kig forbi og maaske skrive en linje el blot et ord.
Selv et "glimrende" el. "Okay" vil vaere alletiders. Det vigtigste for mig er, at maerke I er der og stoetter mig.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er noget beklemt ved at skrive om dette, og er ikke helt sikker paa at det er rigtigt af mig at goere. Men det betyder saa meget, at jeg har besluttet at tage chancen...
Jeg har brug for lidt stoette, og har skrevet et indlaeg om det i min Dagbog. Jeg er for flov til at gentage det her, men vil saette uendelig pris paa om I ville gide tage et kig forbi og maaske skrive en linje el blot et ord.
Selv et "glimrende" el. "Okay" vil vaere alletiders. Det vigtigste for mig er, at maerke I er der og stoetter mig.
Tusind tak for Jeres tid!... '^L^,
Venlig hilsen Ywon.