påske status

Du læser en tråd i debat > vægttab

påske status
hej alle.

Håber i har nydt påsken.

Jeg selv har haft en dejlig påske. Besluttede mig til at nyde alt hvad sådan nogle helligdage indebar af dejlig mad, vin og ikke mindst påskeæg! uhm!

Har selv haft gæster et par gange - min datter havde fødselsdag, været til påskefrokost og påskemiddag. Men det værste for kuren var helt sikkert det dejlige påskeæg jeg fik af min søde søster. 800g chokolade ialt - den dejligste chokoladeskal med fyldt op med fyldte chokolader - hele familien spiste løs3 aftner, gemalen har resten med på job i dag.

Prisen? plus 1,6 kilo æv. Nå men jeg besluttede at nyde min påske og udsætte den dag jeg kommer i mit vægtmål med en lille ( måske stor) uges tid.

Håber det er gået bedre for i andre.

Knus snartslank
18 år18. april 2006 kl. 09:47
re: påske status
Hej Snart Slank

Sådan er livet jo - nogle gange er det festtid og så må man tænke ekstra over maden de andre dage.

Politikens slankeguru siger, at for at holde den slanke linje efter et vægttab, skal man spise mellem 1500 og 2000 kalorier. Jeg opfatter det sådan, at hvis man vil være slank, må man lære sig en daglig kost på omkring 1500 kalorier ,som man vil kunne leve af fremover. Så er der plads til fester og weekender med måde.

Jeg synes, det er flot, at du har givet dit påskeæg fra dig igen. Næste år kunne det være, at du kunne ønske dig et dejligt stykke økologisk mørkt chokolade fra apoteket - det er virkelig så stærkt at et lille stykke smager i flere timer i munden.

Hilsen Asta Elise
18 år18. april 2006 kl. 10:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });