Ny motivations-faktor

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny motivations-faktor
Jeg er nu nede på de (lige godt) 86 igen.
Jeg har et kg til delmålet 85, og når jeg vejer 84 er jeg ikke længere fed, men "bare" overvægtig (iflg. BMI). Sjovt ikke? Så nu skal den bare have en skalle! - Har heldigvis MEGET nemere ved det i hverdagene.
18 år18. april 2006 kl. 09:42
re: Ny motivations-faktor
Tillykke med det flotte vægttab. Du er virkelig ihærdig.

Hilsen Asta Elise
18 år18. april 2006 kl. 10:02
Tillykke med det flotte vægttab. Du er virkelig ihærdig.

Hilsen Asta Elise
18 år18. april 2006 kl. 10:03
hej tangplante (sjovt navn)

Stort tillykke. Det er sku fedt kun at være overvægtig ;-)

knus og pøj pøj herfra
snartslank
18 år18. april 2006 kl. 12:21
re: re: Ny motivations-faktor
tillykke med den nye motivationsfaktor og selvfølgelig også tillykke med vægttabet.

Forsat held og lykke
18 år18. april 2006 kl. 13:13
re: re: re: Ny motivations-faktor
Hej Tangplante!

Tillykke med vægttabet, det sidste kg. til dit delmål når du inden længe...

Knus fra Mulde
18 år19. april 2006 kl. 01:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });