De sidste 4 kg...

Du læser en tråd i debat > vægttab

De sidste 4 kg...
Kender i det? Man er 4 kg fra sit mål, og nu kommer man bare ikke videre.. +/- 1kg hele tiden.
Lad os hjælpe hinanden til at holde fast i ønsket om at komme HELT i mål.
Mit mål er 4 kg mindre.
14 år3. august 2010 kl. 10:09
re: De sidste 4 kg...
den er jeg helt med på.. jeg har manglet de sidste 5 siden starten af sommerferien.. men nu skal de sidste kg af, det kunne være så fedt at stige op på vægten og have nået sit mål:)
14 år3. august 2010 kl. 10:26
Er SÅ enig!!! Jeg kan bare heller ikke slippe af med de sidste 4 kg! Der sker bare intet på vægten eller også siger den plus 300 gr.! ved godt det ikke er meget, men ret frustrerende når man selv synes at man gør et ihærdigt forsøg på at smide de skide 4 kg!.
14 år3. august 2010 kl. 13:13
Åh Gud ja, det er frustrerende at kunne smage målet men så alligevel ikke.
14 år3. august 2010 kl. 20:57
Jeg kan kun tilslutte mig de andres udsagn! Jeg er kun 2,5 kg fra mit mål og synes det går lige trægt nok. Men engang imellem vælger vægten at falde med et hak...så stilstand...så et hak mere. Så regner da med, at det fortsætter :)
14 år4. august 2010 kl. 11:09
hej vægtkæmpere
jeg vil gerne tabe 3,8kg inden den 25aug (studiestart)
og er allerede normalvægtig om 6kg.
14 år9. august 2010 kl. 12:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });