#1 af zenta78 (slettet)
Igang igen
Du læser en tråd i debat > vægttabzenta78 (slettet)
Igang igen
Hej jeg har for 2 år siden være aktiv bruger her på siden og tabte mig i alt 40 kg. men grundet flere omstændigheder bla. min mors dø så har jeg det sidste 1 ½ år ladet stå til og ikke haft overskud eller motivation. så derfor har jeg taget 15 kg på igen. så nu mangler jeg lidt støtte og opbakning igen.
14 år2. august 2010 kl. 10:22
Lovely
re: Igang igen
Hej Zenta78
Kender det....tabte mig også 40 kg - og tog så de 15 på igen.
Har nu lovet mig selv, at de 15 kg er væk præcis juleaften :o)) sikke en julegave at give sig selv, ikke?
Jeg er ked af at høre om din mor - ved af erfaring at livets store spørgsmål i perioder kan sætte lysten til det slanke liv ud af kraft. Det virker ret ligegyldigt, når man står midt i alt det svære. Synes det er super, super flot at du tager teten igen, og vil gerne følges med dig - og vores 15 kg, der bare SKAL smides nu!!
Knus og gode tanker
Lovely
Kender det....tabte mig også 40 kg - og tog så de 15 på igen.
Har nu lovet mig selv, at de 15 kg er væk præcis juleaften :o)) sikke en julegave at give sig selv, ikke?
Jeg er ked af at høre om din mor - ved af erfaring at livets store spørgsmål i perioder kan sætte lysten til det slanke liv ud af kraft. Det virker ret ligegyldigt, når man står midt i alt det svære. Synes det er super, super flot at du tager teten igen, og vil gerne følges med dig - og vores 15 kg, der bare SKAL smides nu!!
Knus og gode tanker
Lovely
14 år2. august 2010 kl. 10:44
zenta78 (slettet)
Tak for dit svar. jeg vil gerne følges med dig, det lyder jo til vi er i samme båd. jeg sætter mig små mål ex er mit første mål at tabe 3 kg til min samleveres fødselsdag d. 21 august.
14 år2. august 2010 kl. 10:58
bigheart66 (slettet)
Åhh jeg kender det også SÅ godt. Min maxvægt er 145.50 :-o skrig ...tabte mig så til 116 for 9 år siden (stadig for meget ..ved jeg godt) Holdte mig stabil indtil jeg for 4 år siden fik for lavt stofskifte ...inden jeg kom i behandling kostede det 15 kg. Nå men dem tabte jeg så igen ved kur. Sidste år lavede de så om på stofskiftepillerne og jeg blev rigtig skidt ...og tog så 20 kg på igen. SUK. Skal lige siges at ved lavt stofskifte bliver jeg hammertræt ...og det gør søde sager mega attraktive.
Så for 14 dage siden 137 kg ....og nu er jeg så igang med at tabe de dumme kg for 3. gang....
Mit 1. delmål er 10 kg inden 01.09.
Trist med din mor Zenta78 :-( ...sådan et tab er ubeskriveligt.
Knus
Så for 14 dage siden 137 kg ....og nu er jeg så igang med at tabe de dumme kg for 3. gang....
Mit 1. delmål er 10 kg inden 01.09.
Trist med din mor Zenta78 :-( ...sådan et tab er ubeskriveligt.
Knus
14 år2. august 2010 kl. 19:42