#2 af Kirsten P (slettet)
En kort motions-skalle??
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: En kort motions-skalle??
O.K jeg er med. Motionsdelen er heldigvis noget der er kørt in hos mig.
18 år15. april 2006 kl. 23:23
bumlemus (slettet)
re: En kort motions-skalle??
Hej Muldebeerg.
Lyder fint fint for mig.. Har ligget lidt på den lade side motionsmæssigt de sidste par dage. Min store pige bliver 18 i næste weekend, så jeg har "motioneret" i køkkenet de sidste par dage. Hold kæft hvor skal der bare laves meget mad. Ungdomsfest for 50-60 unge mennesker lørdag og hele den "skævbenede" om søndagen - pust. Madlavning tæller vist også som motion - håber jeg.. Sidegevinsten ved at lave al den madlavning, synes jeg er, at man bare bliver mæt af at lave det, så jeg har nok egentlig ikke fået nok at spise de sidste par dage, det er også ok for vægten, men nu har vejret jo været rigtig dejligt her (på fyn) og så skal man lige have en have-bajer med nogen og lige et glas vin til aften til at slappe af på osv. osv. Det bliver helt godt, når det bliver hverdag igen..
Fortsat god påske..
Hilsen bumlemus
Lyder fint fint for mig.. Har ligget lidt på den lade side motionsmæssigt de sidste par dage. Min store pige bliver 18 i næste weekend, så jeg har "motioneret" i køkkenet de sidste par dage. Hold kæft hvor skal der bare laves meget mad. Ungdomsfest for 50-60 unge mennesker lørdag og hele den "skævbenede" om søndagen - pust. Madlavning tæller vist også som motion - håber jeg.. Sidegevinsten ved at lave al den madlavning, synes jeg er, at man bare bliver mæt af at lave det, så jeg har nok egentlig ikke fået nok at spise de sidste par dage, det er også ok for vægten, men nu har vejret jo været rigtig dejligt her (på fyn) og så skal man lige have en have-bajer med nogen og lige et glas vin til aften til at slappe af på osv. osv. Det bliver helt godt, når det bliver hverdag igen..
Fortsat god påske..
Hilsen bumlemus
18 år16. april 2006 kl. 15:54
I næste uge vil jeg gerne gi' motionen en ordentlig en på hatten og tænkte, at det jo kunne være der sad nogle "påskekg.", der skulle rystes af Jer andre...
Ugen er jo lidt kort, da mandagen hører under påsken, så jeg er klar fra tirsdag og frem til søndag. (dog går jeg fra nat tirsdag og direkte på arb. når jeg har sovet, men så må jeg jo knokle det mere de næste dage ;o)
Ideen kunne evt. være, at en af os starter en motionstråd hver dag hele ugen igennem, hvor vi så kan skrive hvad dagens motion har været? På den måde ku' man måske holde hinanden lidt i ørerne eller??? Andre forslag modtages gerne? Hvis I har lyst, kan jeg evt. starte op med en "mål-tråd", hvor man noterer ens motionsplaner i for den kommende uge, og så dernæst laver opfølgning på om det lykkedes dag for dag??
Håber ikke det blev for forvirrende!
Knus fra en motionsklar Muldebeerg (der kun synes at arbejdet er i vejen de næste dage..ha ha ha)