En lille påskehilsen!...og en torsdagsvejning (forsinket)
...til alle Jer der nyder det dejlige påskevejr og måske en god påskefrokost eller 2 ;o) Håber I har nogle gode fridage og at vægten ikke løber helt løbsk til trods for påskehyggen..
MIN vejning i torsdags sagde 74,7, det laveste i denne "slanke-omgang", så det var jo skønt. I dag si'r den knapt et kg. mere, -ikke godt, men der har også været 2 fester og en børnefødselsdag + meget lidt motion, så mon ikke det kan være en af årsagerne?
Anyway! Så er jeg klar på at gi' den en ordentlig skalle i næste uge og de kommende uger. Rigtig go' påske til Jer allesammen..
Knus fra Muldebeerg
19 år15. april 2006 kl. 17:55
Asta Elise (slettet)
#2 af Asta Elise (slettet)
re: En lille påskehilsen!...og en torsdagsvejning (forsinket)
Håber I har nogle gode fridage og at vægten ikke løber helt løbsk til trods for påskehyggen..
MIN vejning i torsdags sagde 74,7, det laveste i denne "slanke-omgang", så det var jo skønt. I dag si'r den knapt et kg. mere, -ikke godt, men der har også været 2 fester og en børnefødselsdag + meget lidt motion, så mon ikke det kan være en af årsagerne?
Anyway! Så er jeg klar på at gi' den en ordentlig skalle i næste uge og de kommende uger. Rigtig go' påske til Jer allesammen..
Knus fra Muldebeerg