En lille påskehilsen!...og en torsdagsvejning (forsinket)
...til alle Jer der nyder det dejlige påskevejr og måske en god påskefrokost eller 2 ;o) Håber I har nogle gode fridage og at vægten ikke løber helt løbsk til trods for påskehyggen..
MIN vejning i torsdags sagde 74,7, det laveste i denne "slanke-omgang", så det var jo skønt. I dag si'r den knapt et kg. mere, -ikke godt, men der har også været 2 fester og en børnefødselsdag + meget lidt motion, så mon ikke det kan være en af årsagerne?
Anyway! Så er jeg klar på at gi' den en ordentlig skalle i næste uge og de kommende uger. Rigtig go' påske til Jer allesammen..
Knus fra Muldebeerg
18 år15. april 2006 kl. 17:55
Asta Elise (slettet)
#2 af Asta Elise (slettet)
re: En lille påskehilsen!...og en torsdagsvejning (forsinket)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Håber I har nogle gode fridage og at vægten ikke løber helt løbsk til trods for påskehyggen..
MIN vejning i torsdags sagde 74,7, det laveste i denne "slanke-omgang", så det var jo skønt. I dag si'r den knapt et kg. mere, -ikke godt, men der har også været 2 fester og en børnefødselsdag + meget lidt motion, så mon ikke det kan være en af årsagerne?
Anyway! Så er jeg klar på at gi' den en ordentlig skalle i næste uge og de kommende uger. Rigtig go' påske til Jer allesammen..
Knus fra Muldebeerg