ny

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny
hejsa er ny her, har lidt problemer med bacon f. eks. har først vejet det efter det er stegt (48) kan ikke lige finde det, hvad gør i andre.
hilsen yvonnep
14 år29. juli 2010 kl. 18:38
re: ny
Hey yvonnep - velkommen til :-)

Jeg finder det normalt nemmere at veje alle ting, inden de bliver tilberedt - også bacon, da det er svært at vurdere, når først en ingrediens er kommet i f.eks. en gryderet...

Jeg prøvede lige at søge på forskellige ting i forbindelse med bacon for dig, men så vidt jeg også kan se, er det opgivet som rå bacon.

Det nemmeste, for mig i hvert fald, er også at huske, at f.eks. to skiver bacon vejer så og så meget, og så kan man jo altid gange op eller dele med det antal, man nu bruger...

Ved ikke, om du kunne bruge dette til noget, men ellers er du velkommen til at skrive igen og sige, hvis det er helt uforståeligt :-)

Held og lykke med dit vægttab :-)

Hilsen cbf
14 år30. juli 2010 kl. 07:00
Hej Yvonnep

Det her link kan måske hjælpe :-)

danskeslagterier.dk
14 år10. august 2010 kl. 19:31
Jeg sender dig lige stegt bacon. Jeg har oprettet den som vare. For at aktivere den skal du klikke på mad > dine varer/opskrifter > stegt bacon fra rdrd.
14 år11. august 2010 kl. 08:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });