#2 af Kirsten P (slettet)
hjælp
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: hjælp
Du skriver ikke hvor længe du kun har indtagert 800 kal om dagen, men det er for lidt. Kroppen tror der er hungersnød og holder på det den har. Især hvis du ogå dyrker motion 4 timer om dagen.
Du skal op på mindst 1200 kal om dagen og de dage du motionere skal du have mere. Det råd har jeg fået af en kostvejleder.
Du skal op på mindst 1200 kal om dagen og de dage du motionere skal du have mere. Det råd har jeg fået af en kostvejleder.
18 år15. april 2006 kl. 13:51
Muldebeerg
re: re: hjælp
Hej Miss!
Samtidig skal du i hvert fald også passe på, at du ikke overtræner. At træne 4 timer om dagen, vil jeg mene er i overkanten, hvis det sker hver eneste dag. Prøv at skriv lidt mere om, hvordan dine dage foregår - så kan vi måske lidt bedre hjælpe dig, tror jeg..
Knus Mulde
Samtidig skal du i hvert fald også passe på, at du ikke overtræner. At træne 4 timer om dagen, vil jeg mene er i overkanten, hvis det sker hver eneste dag. Prøv at skriv lidt mere om, hvordan dine dage foregår - så kan vi måske lidt bedre hjælpe dig, tror jeg..
Knus Mulde
18 år15. april 2006 kl. 17:23
bruger slettet
re: re: re: hjælp
j stepper i lidt over 3 timer..maskinen sir at j forbrænder 4000kcal..dr efter cykler j i ca 7 min; lidt over 2km=50 kcal og løber i 6 min=5o kcal...hver anden dag styrketræner j og 2 gange om ugen går j tl thaibox...og så går j oz mgt..ngn gange 1,5-2 timer...
Holder fri i w-enden for j går mgt og laver øv hjemme
Holder fri i w-enden for j går mgt og laver øv hjemme
18 år15. april 2006 kl. 19:41
stine_det_er_mig (slettet)
...
hvor meget vejer du og hvor høj er du? Selvom du godt vil tabe dig kan det jo godt være at din krop har det bedst med den vægt den har nu?
Husk at få det sunde fedt hver dag, og så meget som du træner skal du i hvert fald have 1800 kcal om dagen, for at din krop ikke skal blive syg...
Stine
Husk at få det sunde fedt hver dag, og så meget som du træner skal du i hvert fald have 1800 kcal om dagen, for at din krop ikke skal blive syg...
Stine
18 år18. april 2006 kl. 15:44
Min mave vil bare ik forsvinde og min vægt falder ik..hva ka j gøre????
J indtar omk 800 kcal om dagen