#2 af Kirsten P (slettet)
HEJ!
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: HEJ!
Velkomment til.
Håber du får stor glæde af siden. Det har jeg. Jeg lurepassede et godt stykke tid inden jeg var med i forummet, men det kan man også få meget ud af.
Også god påske til dig og alle jer andre
Håber du får stor glæde af siden. Det har jeg. Jeg lurepassede et godt stykke tid inden jeg var med i forummet, men det kan man også få meget ud af.
Også god påske til dig og alle jer andre
18 år15. april 2006 kl. 13:46
Muldebeerg
re: re: HEJ!
Hej Bobber!
Velkommen her til, jeg er sikker på du nok skal blive glad for at være med herinde. Glæder mig til at høre lidt mere til dig - og nyd nu lige påskefrokosterne, -så du kan komme igang med de sunde vaner om et par dage.. ,o)
Knus fra Mulde
Velkommen her til, jeg er sikker på du nok skal blive glad for at være med herinde. Glæder mig til at høre lidt mere til dig - og nyd nu lige påskefrokosterne, -så du kan komme igang med de sunde vaner om et par dage.. ,o)
Knus fra Mulde
18 år15. april 2006 kl. 17:39
jeg har næsten lige fundet denne side her og sidder og suser lidt rundt ....den virker da til at være genial :-) har meldt mig på til at starte mandag... har lige et par påskefrokoster der skal overståes.
Jeg har læst et par stykker af jeres indlæg...dejligt som i bakker hinanden op og fortæller lidt om hvordan det går... blir helt motiveret. Håber jeg blir flittig til at benytte mig af den mulighed, ved jo godt hvor vigtigt det er.....ellers må i lige høre hvor fa´en jeg er blevet af ;-)
God påske til jer alle.....hilsen bobber