#2 af CamillaK86 (slettet)
Den tid på måneden
Du læser en tråd i debat > vægttabCamillaK86 (slettet)
re: Den tid på måneden
Hejsa,
det er MEGET normalt at man ikke kan regne helt 100% under ens menstruation. Vægten kan svinge med 1-2 kg...så ingen grund til bekymring der. Men man skal selvfølgelig stadig huske at spise hensigtsmæssigt :)
det er MEGET normalt at man ikke kan regne helt 100% under ens menstruation. Vægten kan svinge med 1-2 kg...så ingen grund til bekymring der. Men man skal selvfølgelig stadig huske at spise hensigtsmæssigt :)
14 år26. juli 2010 kl. 16:25
cbf71
Hejsa...
Ja, jeg oplever også nøjagtigt det samme - bl.a. lige i dag :-(
Det er desværre meget demotiverende - for mig i hvert fald - og man falder lidt ned i et hul humørmæssigt... Også selvom man godt ved, at 'kiloene' forsvinder igen.
MEN JA! Det er vildt frustrerende!
Hav en god dag :-)
Ja, jeg oplever også nøjagtigt det samme - bl.a. lige i dag :-(
Det er desværre meget demotiverende - for mig i hvert fald - og man falder lidt ned i et hul humørmæssigt... Også selvom man godt ved, at 'kiloene' forsvinder igen.
MEN JA! Det er vildt frustrerende!
Hav en god dag :-)
14 år27. juli 2010 kl. 08:19
jackpot (slettet)
Hvis de naturlige udsving på vægten virker demotiverende, så er min abefaling helt klart at stille vægten til side, og kun veje sig en gang om ugen, og der ud over nøjes med indtastininger her.
14 år27. juli 2010 kl. 12:28
carinacarina (slettet)
Okay, dejligt at høre :-)!
Jeg finder det også demotiverende.. men jeg er nærmest blevet afhængig af vægten nu.. men er blevet bedre til at vente og er glad bare vægten ikke er steget ;-).
Jeg finder det også demotiverende.. men jeg er nærmest blevet afhængig af vægten nu.. men er blevet bedre til at vente og er glad bare vægten ikke er steget ;-).
14 år27. juli 2010 kl. 13:20
cbf71
Ja, Jackpot, det har du ret i mht vægten.
Jeg prøver også at lade være med at fokusere for meget på det og så i stedet måle mig selv på mave, hofter og lår. Det kan jo i hvert fald være motiverende! :-)
Men selvfølgelig er den tid på måneden noget, man bare må leve med...
Håber, I alle får en god dag!
Jeg prøver også at lade være med at fokusere for meget på det og så i stedet måle mig selv på mave, hofter og lår. Det kan jo i hvert fald være motiverende! :-)
Men selvfølgelig er den tid på måneden noget, man bare må leve med...
Håber, I alle får en god dag!
14 år28. juli 2010 kl. 07:22
- det er frustrerende!