#2 af bumlemus (slettet)
under 67....endelig
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: under 67....endelig
Tillykke med dit vægttab. Godt gået! Det er ret inspirerende at læse om for os andre, når det går godt. Giver også mig mod på, at det nok skal lykkes mig at komme af med mine 10 kg.
18 år11. april 2006 kl. 09:43
Marianne starter forfra (slettet)
Et stort tillykke fra en med-WW .. hvor er det bare flot og tillykke med stjernen.
Jeg glæder mig til jeg kommer ned under 70 igen.. det er mit nye delmål, jeg tager lidt af gangen som før skrevet.
Og en god påske til dig også.
Knuz fra Marianne
Jeg glæder mig til jeg kommer ned under 70 igen.. det er mit nye delmål, jeg tager lidt af gangen som før skrevet.
Og en god påske til dig også.
Knuz fra Marianne
18 år11. april 2006 kl. 10:11
snartslank (slettet)
øøøøøhhhhhhhhhhhhhh - sikken slå fejl min vægt idag er 66,4 ikke64,4 men gid det var så vel *griner*
snartslank
snartslank
18 år11. april 2006 kl. 11:03
Jeg er nu endelig under 67 kilo som var mit delmål. Faktisk var jeg i går morges 400 g. under. Da jeg så kom til vejning has WW manglede jeg 400 g. i at være i mål på deres vægt - underligt. Jeg har taget højde for forskellen, idet min målvægt hos dem var 68 kilo - øv sølle 400, men jeg fik da min stjerne.
Nå men jeg har uanset deres vægt nået mit delmål på egen vægt og lidt mere til. Derfor har jeg nu bestemt mig for at jeg vil veje 64 kilo til september. Det bør være realistisk. Jeg har gemt nogle gamle kalendere hvori jeg har noteret min vægt hver måned - kan se jeg ikke har vejet under 67 kilo siden 2000 så der sku skønt.
Ha en dejlig påske.
Knus snartslank
p.s. min vægt i dag 64,4