#2 af snartslank (slettet)
Den hest den hest
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Den hest den hest
Hej Marianne.
Godt du har fanget kræet. Yes sådanne heste kan være svære at styre. Det kan komme helt bag på en når de slår op - heldigvis sker det også de tager en med på en god galloptur og vægten bare rasler ned ;-)
Når jeg ser i din profil kan jeg jo se at du og din hest er redet langt sammen - så mon ikke det bare er lidt samarbejdaprobler i har i en kort periode. Jeg er overbevist om du får styr på den krikke igen.
Ha en dejlig påske.
knus snartslank
Godt du har fanget kræet. Yes sådanne heste kan være svære at styre. Det kan komme helt bag på en når de slår op - heldigvis sker det også de tager en med på en god galloptur og vægten bare rasler ned ;-)
Når jeg ser i din profil kan jeg jo se at du og din hest er redet langt sammen - så mon ikke det bare er lidt samarbejdaprobler i har i en kort periode. Jeg er overbevist om du får styr på den krikke igen.
Ha en dejlig påske.
knus snartslank
18 år11. april 2006 kl. 09:05
Kirsten P (slettet)
re: re: Den hest den hest
ååh bare jeg også kunne fange min hest. Hver gang jeg synes jeg har fat i den smutter den igen.
Det er dog dejlig at høre at du har fanget din igen
Det er dog dejlig at høre at du har fanget din igen
18 år11. april 2006 kl. 12:29
Jeg føler mig i hvert fald helt klar og fit for fight igen. Nu har jeg heller ikke nogen store arrangementer foreløbig der kan genere mit vægttab, for det er som om, når jeg ved jeg skal i byen og spise, så gør det åbenbart ikke noget at mange dage i forvejen går helt af pommern til. og JO selvfølgelig gør det noget !!! Jeg taber mig s... ikke af det - tværtimod.
Nå men det er historie, nu er jeg rigtig i gang igen, og det er jeg rigtig glad for. Jeg føler at min motivation er helt i top igen. Jeg VIL bare ned under 70 kg igen og også ned under 65 ... men hvert kilo til sin tid. Jeg har ikke så travlt når bare det går den rigtige vej.
Så jeg har ingen undskyldninger for at have taget på, jeg har kun en masse konklussioner. For det er jo stadig kun mig der propper mad i munden på migselv, jeg bliver ikke tvangsfodret *griner*. Og det er jeg holdt op med igen, nu spiser jeg "normalt" ca. hver 3. time og har det fint med det.
God påske til alle.
Knuz Marianne