Min fredagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min fredagsvejning
Jeg kan næsten ikke få armene ned.. Et kilo mere... Dvs. jeg nu har tabt 17.5 kg. Det skulle fejres med noget nyt tøj. Som heldigvis var to numre ´mindre end sidst jeg købte ind. Jeg fejrede det desværre også med "skildpadde-guldbarre"... De første bidder var lækre men så blev det vammelt og nu har jeg dårlig mave.
Imorgen skal vi have gæster til raclette så det er ikke svært at holde fedtfattigt...
Skøn weekend til jer alle.
18 år7. april 2006 kl. 16:20
re: Min fredagsvejning
Et stort tillykke til dig mariamarolle.
Jeg syned det er sejt gået. God fornøjelse med racletten.
Jeg skal holde min datters fødselsdag - hun har ønsket Pizza fra pizzamanden - jeg suplerer med salat.
knus snartslank
18 år7. april 2006 kl. 21:23
re: re: Min fredagsvejning
hej
er det noget at man kan komme med i fredagdagsvejning det kunne jeg godt tænke mig
hilsen Tove
18 år9. april 2006 kl. 08:55
re: re: re: Min fredagsvejning
Hej Tove.
Vi har kørt noget torsdagsvejning, men der er kommet flere til så der er forskellige vejedage, så du ka bare melde ind på den dag hvor du har vejedag.
18 år10. april 2006 kl. 21:32
re: re: re: re: Min fredagsvejning
Hej Maria!

STORT tillykke med alle de kg. du har smidt. Har du prøvet at regne det ud i smørpakker, -det ville godt nok fylde køleskabet pænt op, hva'..*ss*
Super dejligt med nyt tøj og "pildskadde-chokoladen"...ja men, -dejligt du nød lidt af det og så kom straffen da "resten lige skulle ned", ikke sandt... Håber du er frisk igen og at I havde en super dejlig racletteaften..Uuhhmm, raclette - DET er guld!

Og Tove! Velkommen til, hop du bare på en af vejningerne, alt efter hvilken dag der passer dig bedst. Jeg mener vi har nogle der kører mandags-torsdags- og fredagsvejninger for tiden..

Knus fra Mulde
18 år11. april 2006 kl. 15:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });