vejer muskler virkelig SÅ meget?

Du læser en tråd i debat > vægttab

vejer muskler virkelig SÅ meget?
nu har jeg siden nov vejet stort set det samme. har dog smidt 2 kg.. til gengæld har jeg nu tabt over 10 cm på maven, og der er da også røget et par cm et par andre steder. men hænger det virkelig sammen? jeg begyndte i nov i et træningscenter, så jeg ved godt, at noget af fedtet bliver erstattet af muskler, men så mange muskler synes jeg nu ik jeg har fået. hænger det sammen at man taber sig over 10cm på maven (og derudover også en del i talje og lår), men stadig ik taber sig på vægten. jeg er selvfølgelig meget glad for mit cm tab, men det irriterer mig at vægten ikke også understrejer at jeg har tabt mig... (cm-tabet er dog det vigtigste!)
18 år7. april 2006 kl. 10:32
re: vejer muskler virkelig SÅ meget?
I det motonscenter jeg bruger har de en vægt der udover vægten også kan se hvor meget fedtprocenten er og om man har øget/tabt muskelmasse, har de ikke det der hvor du går? Hvis de har skulle du jo godt nok have været på da du startede, men du kan da følge med fra nu af.

du har ret i at cm.-tabet er det vigtigste., men jeg kan godt følge dig i at vægten også gerne må gå ned
18 år7. april 2006 kl. 11:48
re: re: vejer muskler virkelig SÅ meget?
nej det er der desværre ikke. det er ellers et ret godt sted jeg går, men sådan en maskine mangler de! øv, hvor irriterende, det kunne have været ret fedt hvis jeg havde fundet ud af det fra starten! nåh, men jeg må vel bare nøjes med målebåndet :) kunne bare godt tænke mig at vide, om der var andre der havde opnået et lignende resultat, for synes det er lidt vildt at der er forsvundet så forholdsvis mange cm, uden det kan ses på vægten! (og jeg har ikke fået muskler men sådan uden videre kan se)
18 år8. april 2006 kl. 11:09
re: re: re: vejer muskler virkelig SÅ meget?
Det kan sagtens være rigtigt, da muskler vejer mere end fedt, mener jeg at have fået afvide. Min vægt falder ganske langsomt, samtidig med at jeg kan SE at mine muskler udvikler sig og jeg kan også mærke det på min krop. :)
18 år12. april 2006 kl. 16:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });