Hej Emis
STORT tillykke med det gode job ! Det bliver spændende !
Dernæste stort tillykke med de 5,4 kilo. Det er da super godt.
Og når nu tingene falder lidt mere på plads, så kommer de resterende kilo også !
Kæmpe hilsen
Corina som er superglad på dine vegne ;-)
#2 af Corina (slettet)
De sidste 3 måneder har väret det rene rullen rundt. Först var jeg vikar et sted så stoppede jeg der. Som alle i gamle (MOS) nok kan huske sagde jeg min mening om arbejdsmijöet til chefen! Det var ikke populärt.
Nå ja sket et sket videre i livet. Nu har jeg så hoppet rundt på diverse opgaver i 1½ måned. Og d. 1/4 blev jeg så ansat et af stederne.
MEN lykken har smilet til mig, for et af jeg har s... k.... fået tilbudt et super job. Med mulighed for avnacement efter 1 år. Så afsted igen. efter kun 6 uger her.
Jeg er bare så glad.
Men men men. Jeg kan godt märke at vägten ikke har haft godt at at fremtiden var så usikker. Det har jeg så fået alletiders chance for at råde bod på nu!
Jeg har undersögt cykelruter og tid til mit nye arbejde og meget praktisk udlöber mit månedskort d. 5/5. så derefter må jeg op på cyklen og afsted på arbejde.
Det er ingen hemlighed at jeg ikke dyrker så meget motion. Overhovedet.
Min staus siden jeg tog det förste skridt i den rigtige retning (starten af november) er 5,4 kg. Det er ikke så ruinge enda.
i al den tid har jeg overvejet alt fra pulver kure til tarmskylning og fedtsugning. I kender sikkert alle tankerne.
Puha. Jeg er så god til de her super lange indläg!
Knuz