#2 af bumlemus (slettet)
Så faldt jeg i!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbumlemus (slettet)
re: Så faldt jeg i!!
Godt tænkt. Du kan tro jeg kender det. Bare med andre fødevarer, men det er jo et fedt.. Tidligere havde jeg det også som du beskriver, nu er jeg blevet meget bedre til at tænke "so what" i morgen bliver en bedre dag. Du er på rette vej. Det gavner nemlig ingen - i hvert fald ikke dig selv - at bebrejde, skælde ud osv. Du lyder til at være på rette vej. Godt for dig. Positive tanker - flere af dem!
Hilsen Bumlemus
Hilsen Bumlemus
18 år5. april 2006 kl. 19:05
Asta Elise (slettet)
re: Så faldt jeg i!!
Godt du er oppe på hesten igen. Hvis det bliver svært de næste par dage, så husk at rose dig selv for hver time du klarer den - snart er du tilbage i den sunde slanke vane!
Hilsen Asta Elise
Hilsen Asta Elise
18 år5. april 2006 kl. 20:08
Muldebeerg
re: re: Så faldt jeg i!!
Hejsa Tangplante!
Der skal jo også være plads til at nyde lidt godt i ny og næ, ikke sandt. Kunsten er, at sørge for at nyde det i små bidder og så vende tilbage til de sunde vaner igen bagefter..I stedet for at fortsætte, som du - og vi andre, har gjort tidligere. ;o)
Og det ser jo ud til at du klarer skærene, så jeg er glad for at høre, at du er tilbage i de gode vaner og NØD den lækre chokolade..uuhhmm...
Knus fra Mulde
Der skal jo også være plads til at nyde lidt godt i ny og næ, ikke sandt. Kunsten er, at sørge for at nyde det i små bidder og så vende tilbage til de sunde vaner igen bagefter..I stedet for at fortsætte, som du - og vi andre, har gjort tidligere. ;o)
Og det ser jo ud til at du klarer skærene, så jeg er glad for at høre, at du er tilbage i de gode vaner og NØD den lækre chokolade..uuhhmm...
Knus fra Mulde
18 år11. april 2006 kl. 15:24
Her i eftermiddag faldt jeg i med et STORT brag! (200g chokolade...) Æv.
Men ved I hvad? Det smagte huleme godt. Jeg vidste det var forkert, så jeg NØD det.
Nu betaler jeg så prisen i form af ondt i maven og i hovedet, så det er hvad det koster.
Jeg kan dog mærke en ændring - i "gamle" dage ville jeg have tænkt: nå, det kan også være ligemeget det hele, så nu spiser jeg bare det jeg har lyst til. Men sådan har jeg det ikke nu. Jeg er allerede inde i slanke-tankerne igen. Det er bare videre. Og DET er jeg glad for, at jeg kan tænke. Helt ærligt, chokoladen er spist, og jeg bliver ikke tyndere af at bebrejde mig selv for det.