#2 af snartslank (slettet)
Tip til vægttab.
Du læser en tråd i debat > vægttabsnartslank (slettet)
re: Tip til vægttab.
Hej AnjaA
Hvor lyder det bare dejligt. Sådan en løbetur giver også øget velvære og bedre humør - vupti har du statet en positiv cirkel for dig selv.
Tillykke med det.
Knus fra snartslank
Hvor lyder det bare dejligt. Sådan en løbetur giver også øget velvære og bedre humør - vupti har du statet en positiv cirkel for dig selv.
Tillykke med det.
Knus fra snartslank
18 år5. april 2006 kl. 13:35
Asta Elise (slettet)
re: re: Tip til vægttab.
Jeg har set at man kan opmåle sin løberute på iform - de har kort over hele landet.
18 år5. april 2006 kl. 20:09
Jeg begyndte jo på et løbeprogram for et par uger siden, og vægten er nu endelig begyndt at rykke lidt. Vejede 73.5 i morges :)
Ville bare give tippet videre, mht det løbeprogram. Jeg har aldrig gidet at løbe, og ingen kunne overtale mig til det. Jeg havde det fint med at gå en tur i stedet.
Men så fandt jeg det her begynder-løbeprogram på IFORM.DK og begyndte at lege med tanken.
I progammet starter man den første uge med at gå 5 minutter og løbe i 1 minut, og gå i 5 minutter og løbe 1 minut og slutte af med 3 minutters gang. (15 minutter i alt)
Det skal man så 3 gange om ugen. Ugen efter bliver det så to minutter osv. Hvis nogen har lyst til at prøve, kan de finde det her:
iform.dk
Hvis ikke i kan komme ind på linket, så skriv igen, så ligger jeg det hele ind her, det fylder bare en del.
Det med at det er så lidt, man skal løbe, gav mig lyst til at prøve, og motivationen er nem at opretholde, da man hele tiden (men stille) vænner sig til at løbe mere og mere.
Håber det går godt med jer alle og pøj pøj med motivationen.
AnjaA