Ihh hvor surt... Men velkommen tilbage :o)
Det lyder til at du er motiveret og har gjort dig nogle erfaringer som du ved hvordan du vil håndterer.
-Flot at det går så godt med dit løb!
Jeg løber også, det er rigtig dejligt, og som regel er det hårdeste overstået når skoene er på... Jeg følger et fast lagt løbeprogram lavet af Nike, så ved jeg, at jeg skal afsted for at følge planen :o)
Held og lykke med dit vægttab, og god ferie :o)
#2 af bruger slettet
Jeg vil gerne i første omgang tabe 1,6 kilo (så er jeg på 88) på de næste 14 dage inden jeg tager på ferie. Hvad der så sker på ferien er altså bare ærgerligt. Jeg vil selvfølgelig fortsætte de indgroede vaner, men jeg gider ikke være fanatisk når der er ferie. Så må jeg hoppe på madital igen efter ferien.
Status er den at jeg vejer 89,6 kilo og gerne skal ned på 75 måske 70. Og her er hvad jeg vil fokusere på de næste 14 dage:
- Minimere kakaoindtag. Vi har fået en kakaoautomat på arbejde og jeg er vist oppe på 5 kopper nogle dage - ikke alt for godt. Jeg vil i første omgang holde mig til 1-2 kopper. Det jeg drikker skal tastes i madital og så må vi se hvor meget det fylder i regnskabet om de skal helt droppes.
- Drikke mere vand. Måske har jeg drukket kakao fordi jeg var tørstig, så nu vil jeg forsøge mig med at have en kande med isvand lige ved hånden og slukke tørsten i vand.
- Fastholde den gode stil jeg er kommet ind i her i juli med at løbe. Jeg har været ude at løbe 5 gange i juli ialt 22 km og jeg har faktisk løbet op til 5 km uden gå-pauser. Det er jeg mega stolt over. Så det er en god stime jeg er inde i og den skal bare fortsætte.
- Taste alt på madital. Jeg har jo fundet ud af at alt det andet ikke virker. Så jeg må bare tage mig sammen og få det gjort.
Nå ja og så vil jeg læse lidt med på forum. Det plejer at være ganske motiverende og inspirerende. Der går nok lige et par dage før jeg har fået læst op på de seneste indlæg, men jeg glæder mig til at læse om hvordan det går med alle I andre. Og se om der er nogle kendte navne herinde :-)