Ostemadder

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ostemadder
Laver min egen lille tråd som motivation!
Har fået ostemadder flip midt i sommervarmen. Der er hjemmebagt lækkert brød overalt og god ost. Men det er en dårlig farlig vane, jeg skal stoppe med øjeblikkeligt! Ja faktisk lige nu! Jeg har været alt for easy going de sidste par måneder. Drikker over evne, spiser flere usunde ting. Især grovt lyst brød - det smager jo SÅ GODT! Har sågar spist sharwarma et par gange. Det er slet slet ikke som det skal være.
Skærer ned på drukken,
plus efterfølgende ulækre måltider
skifter alt brød ud med rugbrød,
og dropper ost, der er fed. Gider ikke tage på pga af ost - så godt smager det jo heller ikke...
14 år4. juli 2010 kl. 13:12
re: Ostemadder
Altså der skal jo være plads til de ting man nyder, indimellem, også selvom man er på diæt eller kostomlægning. Jeg har tabt mig 14 kilo på 4 mdr., men har da både fået is, shawarma (indtil flere gange for det er virkelig noget jeg nyder) og mange andre fedende ting.

Tag nogle meget kaloriefattige dage op til du ved der kommer flere kcal. indenbords, så kan du med sindsro spise noget af det "forbudte" indimellem :)
14 år4. juli 2010 kl. 15:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });