Mandler

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandler
Er der nogen der ved hvor meget 1 mandel ca. vejer?
Jeg har ingen elektronisk vægt, og vil gerne vide hvor meget jeg ca. spiser af dem...

Jeg er begyndt at spise mandler, for at få noget mere fedt - det er tit den jeg har underskud af på madplanen.

Pøj pøj med motivationen til alle.
18 år4. april 2006 kl. 10:37
re: Mandler
Hej
Da størrelserne kan variere - vil jeg foreslå at tælle antallet i posen og dividere det op i posens vægt!
Jeg er ikke engang sikker på at en digital vægt kan registrere så lille mængde??
God dag
18 år4. april 2006 kl. 10:42
re: Mandler
Jeg har talt en pose mandler op - og 8½ mandel vejer 10 gram.

Hilsen Asta Elise
18 år4. april 2006 kl. 11:18
re: re: Mandler
Mange takker, så kan jeg godt spise nogle flere :=)
18 år4. april 2006 kl. 11:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });